Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

dream theater ın hemen hemen tüm şarkılarında victoria geçio..

  • blue_berry • 16 Mayıs 2005 19:28 • #466354
    bu victoria hikayesini bilen varsa anlatsn please:))) bu arada lütfen saçma yorumlar yapmayın. ...
  • emre_petrucci • 16 Mayıs 2005 20:04 • #466362
    Scenes From A Memory albumundeki şarkılarda geçiyor olması lazım. Çünkü bu albümdeki tüm parçalar aynı konu üzerinde durmaktadır. Anladığım kadarıyla bir adam (Nicolas) ve sevgilisinin (Victoria) hikayesi anlatılmaktadır. "One Last Time" adlı parçadaki tartışmadan sonra kız başka bir sevgili bulur ve Nicolas da gidip Victoria'yı ve yeni sevgilisini bulup öldürür (bkz: Finally Free). Yalnız şöyle de bir durum vardır ki "Open your eyes" olayında herşeyin rüya olma ihtimali de vardır. Metropolis 2000: Scenes From New York DVD sini izlersen daha iyi anlayacağını tahmin ediyorum...
  • C-None • 16 Mayıs 2005 20:18 • #466370
    o isim sadece SFAM alübümünde geçiyo..konsept albüm olduğu için. ya o albümün hikayesini hala anlayabilmiş değilim, rüya mı yoksa başka bişey mi bilemiyorum ya..hatta reenkarnasyonla bile ilgili birşeyler var sanırım..
  • blue_berry • 18 Mayıs 2005 19:52 • #466715
    ya ciddn acayip sevindim teşekkürler.... dream theater ı bu kadar iyi bilmene sevindim... dream theater konserine gidiyor musun???? bir şey daha isticem ben bulamadım bu dvd yi bana bi şekilde yollar msn????
  • paradigm_shift • 18 Mayıs 2005 20:41 • #466722
    ben alnalatayım heme bütün hikayeyi..çözdüm bu olayı..:


    Nicholas diye bi elamnımız var..bu elaman bir kızla(victoria) ilgili garip rüyalar görmekte.ve durum gitgide büyüyerek oun rahatsız eder.çözüm için bir hipnoterapiste gider.hipnoterapist de nicholası hipnoz etmek suretiyle onun bilinçaltına inerek gördüğü rüyaların anlamını bulmaya çalışır.ve sonuç şudur:
    1928 yıllında(ki overture 1928 adlı entrumental paçadan ve dance of eternity deki o döneme ait jorda rudess ın piyano melodisinden anlaşılmakta)meydana gelen bir olaydır bu.victoria ismindeki bir kız sleeper(julian) la aşk yaşamaktadır.ve sleeper ın miracle isminde bir de kardeşi vardır(bkz. images and words/metropolis part 1-the miracle and the sleeper).victoria bi süreliğine(bu süreden emin değilim bir gece de olabilir) sleeper'ı kardeşi miracle ile aldatır.sonra tekrar sleeper a döner.ama bunu miracle hazmedemez,onları aşkını,victoria yı kıskanır.victoria ya obsesif bir biçimde bağlanır,belki de psikolojik bir rahatsızlığı vardır.ve sonunda sleeper la victoria nın buluştuğu bir gece,miracle bunları basarak önce sleeperi-kardeşini-sonra da victoria yı öldürür("open your eyes victoria" nidaları bu ölümün hemen öncesinde miracle dan yükselmektedir)ve olaya intihar süs verir..nicholas ise bütün bu olanları o hipnoz sırasında görmektedir ve de bilmektedir.çünkü nicholas victoria nın reankarnesidir..ve son parça finallyy free nin son kelimeleri hynotherapist:open you eyes nicholas! nicholas:ahhh! hipnoterapist nicholas ı öldürmüştür..çünkü hipnoterapist de miracle ın reankarnesidir!

    bu masal da burda biter...