İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
cover parca arabeks-sk en ıyı kımden alınır ornek ıbo rock versıyon dusunun
karga13
• 20 Mayıs 2005 16:21 •
#467187
ıbo ve ferdı hıtlerı cok saglam oluyo ben bırtek dılegım var mutlu ol yeterı yaptım eyvallah yanı
klavyeci
• 20 Mayıs 2005 16:58 •
#467192
Ulen hem heriflere küfür edrsiniz,hem de cover muhabbeti yaparsınız..Fesüphanallah yaa...
muzo867
• 20 Mayıs 2005 17:37 •
#467207
mutlu ol yeter i zaten coverladılar ki(en azından ben öyle bilioom) yanlışsam düzeltin
eTSuLu_aLBiNo
• 20 Mayıs 2005 17:50 •
#467213
gerçi bunun da cover ı zaten mevcut ama "yalnızım dostlarım" da güzel olur,hele bi de scream vokal oh oh :).
www.mahmutabi.com
da ibo - mavi mavi nin cover ı var,hoş ;).
karga13
• 20 Mayıs 2005 18:23 •
#467216
cover yaptıklarını sonra ogrendım ama yınede benımkı guzel oldu
klavyeci
• 21 Mayıs 2005 13:35 •
#467334
Dom dom kurşunu
fk
• 21 Mayıs 2005 13:38 •
#467336
atn beni denzlere kayahan güzel olurdu
Metal milita
• 21 Mayıs 2005 13:56 •
#467344
nikah masasıııııııı