Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

cover parca arabeks-sk en ıyı kımden alınır ornek ıbo rock versıyon dusunun

  • karga13 • 20 Mayıs 2005 16:21 • #467187
    ıbo ve ferdı hıtlerı cok saglam oluyo ben bırtek dılegım var mutlu ol yeterı yaptım eyvallah yanı
  • klavyeci • 20 Mayıs 2005 16:58 • #467192
    Ulen hem heriflere küfür edrsiniz,hem de cover muhabbeti yaparsınız..Fesüphanallah yaa...
  • muzo867 • 20 Mayıs 2005 17:37 • #467207
    mutlu ol yeter i zaten coverladılar ki(en azından ben öyle bilioom) yanlışsam düzeltin
  • eTSuLu_aLBiNo • 20 Mayıs 2005 17:50 • #467213
    gerçi bunun da cover ı zaten mevcut ama "yalnızım dostlarım" da güzel olur,hele bi de scream vokal oh oh :).
    www.mahmutabi.com da ibo - mavi mavi nin cover ı var,hoş ;).
  • karga13 • 20 Mayıs 2005 18:23 • #467216
    cover yaptıklarını sonra ogrendım ama yınede benımkı guzel oldu
  • klavyeci • 21 Mayıs 2005 13:35 • #467334
    Dom dom kurşunu
  • fk • 21 Mayıs 2005 13:38 • #467336
    atn beni denzlere kayahan güzel olurdu
  • Metal milita • 21 Mayıs 2005 13:56 • #467344
    nikah masasıııııııı