İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
dream theater konserine garajkafilesi olarak gidelim ni dersiniz???:)
blue_berry
• 22 Mayıs 2005 17:38 •
#467664
???
Antibiyotik
• 22 Mayıs 2005 18:19 •
#467669
açıkçası ben izmirden gidicem o konsere.
Noryth Aquanum
• 22 Mayıs 2005 18:30 •
#467672
Valla ben gruptan arkadaşlarla gidiyorum , kusura bakmayın :D
SoulForged
• 22 Mayıs 2005 22:22 •
#467705
ben gidicem ama ayn1 gun olan rock republicin son gunu biraz sorunlar yaraticak in flames in cikmasinin bir onemi yok dream theater nerde in flames nerde kiyaslanmaz bile
blue_berry
• 27 Mayıs 2005 20:20 •
#468784
ben de izmirden gidicem... bir kaç arkadaş daha var:)