Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

dream theater konserine garajkafilesi olarak gidelim ni dersiniz???:)

  • blue_berry • 22 Mayıs 2005 17:38 • #467664
    ???
  • Antibiyotik • 22 Mayıs 2005 18:19 • #467669
    açıkçası ben izmirden gidicem o konsere.
  • Noryth Aquanum • 22 Mayıs 2005 18:30 • #467672
    Valla ben gruptan arkadaşlarla gidiyorum , kusura bakmayın :D
  • SoulForged • 22 Mayıs 2005 22:22 • #467705
    ben gidicem ama ayn1 gun olan rock republicin son gunu biraz sorunlar yaraticak in flames in cikmasinin bir onemi yok dream theater nerde in flames nerde kiyaslanmaz bile
  • blue_berry • 27 Mayıs 2005 20:20 • #468784
    ben de izmirden gidicem... bir kaç arkadaş daha var:)