Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Powerpoint slide gösterisi için şarkı tavsiyesi istiyorum

  • eTSuLu_aLBiNo • 8 Haziran 2005 02:50 • #471363
    Ablam 2 hafta sonra evleniyor.hemen hemen her düğündeki gibi ailelerin evlenmesinden bugüne kadar olan güzel fotoğrafları powerpoint slide gösterisi olarak sergiliyeceğiz.fakat bu sırada çalacak olan şarkıya bir türlü karar veremedim.
    my immortal ın müziği uygun ama sözler böyle bir şeye uymuyor.
    eric clapton dan wonderful tonight ta çok klasik olacak.
    fikirlerinizi söylerseniz çok yararlı olacak benim için.
  • the_distillers • 8 Haziran 2005 08:13 • #471371
    starcrossed - ash
    olabilir mi?
  • eTSuLu_aLBiNo • 8 Haziran 2005 09:37 • #471378
    çok severim o şarkıyı ama sert kaçar :(
  • craSSa • 8 Haziran 2005 09:47 • #471381
    Blind Guardian - Bard's Song olabilir mi? Sözleri alakasız ama müziği uygun olabilir.
  • da hui • 8 Haziran 2005 10:20 • #471388
    Muse-Can't Take My Eyes Of You :P
  • the_distillers • 8 Haziran 2005 10:54 • #471396
    lovin you - minnie riperton ne diyim yani biraz pop kaçabilir ama
  • bigbooots • 9 Haziran 2005 17:50 • #471682
    the cure - love song
    demain rice - blower's daughter
    ankaralı namık - salla
  • Under My Skin • 9 Haziran 2005 18:53 • #471704
    bence bon jovi'den 3 seçenek uyar bu konsepte :
    Thank u 4 loving me
    Always
    All About Loving You
    ........
    derim ben !
  • paradigm_shift • 9 Haziran 2005 22:31 • #471772
    Klasik müzik koy abi ne kastınız bu kadar..Vivaldi iyi gider mesela..
  • dexter_holland • 9 Haziran 2005 22:45 • #471776
    deniz ve mehtap, ciddiyim ya da sössüz klasik birşeyler koy. şefika kutluer'in bir cdsini al. yan flütün sesi çok romantik ve güzeldir.