Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

PINK FLOYD geri döndü, Roger WATERS la üstelik. Sakin olalım, rica ederim!!

  • ner • 13 Haziran 2005 04:10 • #472329
    ehem, bu kutlu gecede böylesi muhteşem bir haberi bu gri köşeye salıvermek(haber salıvermek ne demekse artık) zevkini bana sağlayan herhangi bir varlığa teşekkürlerimi borç bilirim.
    efendim, yanlış duymadınız, haber www.pinkfloyd.com'da da doğrulandığına göre, onca bbc, reuters ve cnn haberine inanabiliriz. kıymetlimisss.
    bu kutlu olay(ki başka kutlu olay tanımlayamıyorum an itibariyle, cehennem yıkılsa böyle sevinemezdim) g8 ülkelerine karşı bir protesto olan "live aid 2; live 8" kapsamında olucak. 2 temmuzda londra hyde park'ta pink floyd-roger waters ile birlikte- konser verecek. sonrasınıda bir turne olur mu olmaz mı bilemiyorum. ama umutluyum, bulutlara sarılasım var.(normalde bu halimle göremezsiniz beni, sevgi kelebeği kıvamındayım yahu)
    ancak boşuna heveslemeyin yurdum floyd sever insanları, biletler satılmıyor, sadece sms yoluyla ingiltereden random (türkçeye hassasiyetli bünyeler için "rastgele") bir çekilişle dağıtılıyor(bu organizasyona da bu yakışır zaten), ayrıca sadece ingiltereden katılabiliniyor bu yarışmaya(an itibariyle yarışma zaten son buldu).
    ancak floyd rüzgarı kokusu alıyorum, sadece koku da değil, ruhum ürperiyor.
    shine!
  • sdqantaris • 13 Haziran 2005 04:31 • #472331
    !
    !
    !
  • dexter_holland • 13 Haziran 2005 11:33 • #472345
    nasıl sakin olun dersin ya? lütfen saçmalamayalım, sakin olacak insanın alnını karışlarım.
  • ArchangeL666 • 13 Haziran 2005 12:04 • #472350
    david gilmour ve roger waters dönemin en çirkef kavgalarından birini yaparak ayrıldılar. tekrar toplanmaları çok güzel!! umarım biz de bu durumdan faydalanırız.
  • efespilsen • 14 Haziran 2005 20:14 • #472686
    ne diyorsunuz la siz
    kafayımı sıyıracam
    bütün cemaatimize ....
    )))))))))))))))))))):

    bu kadar ........
  • bigbooots • 14 Haziran 2005 22:19 • #472722
    takdir ettim seni eren..
    gazete okumak güzeldir tabii..
  • fibonacci • 14 Haziran 2005 22:32 • #472728
    Roger Waters zamanında Rick Wright dahil-ki kuzu gibi adamdır- herkesle kavga ederek ayrıldı. Turne falan zor. LiveAid ayağına malı götürecekler. NTV 2 temmuz'daki konseri canlı olarak yayınlayacak.
  • Single_FACTOR • 14 Haziran 2005 23:06 • #472745
    Baktı gördü Pink ten sonra artık kimse kendini takmamaya başlayınca 90 derece dönüş yaptı tabi. Tükürdüğünü yalamak Waters'a hiç yakışmadı.
  • sK8eI2 • 14 Haziran 2005 23:30 • #472767
    Ne zaman the wall'u korn kadar sert yaparlarsa benim için geri dönüşleri o zamandır :P
  • dexter_holland • 14 Haziran 2005 23:38 • #472768
    yapma ya korn the wall'ı s__tı sıvadı yani..