emral diye bi eleman çıkmıştı bi zamanlar emraha çok benziyordu ve daha da benzemek için kaşlarını üstten almıştı.sesi de emrah gibiydi şarkısıda ve ben emrahı taklıt etmiyorum diyordu.bundan öte bir saçmalık görmedim hatta bu herifin amerikalıların bizi delirtmek için yolladığı bir andıroit olduğuna inandırmıştım kendimi.