Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yok Mu Black Metal Yapılacak Bi Bar Koca İstanbul'da

  • Metal milita • 22 Haziran 2005 11:45 • #473999
    varsa söleyin bilelim gidip çalalım orda Kemancının black metal nigth'ları haricinde
  • cc_baran • 22 Haziran 2005 13:34 • #474015
    Gelin burada ayarlayalım bir şeyler.
  • Metal milita • 22 Haziran 2005 14:17 • #474026
    şimdilik değil kendimizi biraz geliştirmemiz lazımda sizin orası neresi hem
  • cc_baran • 22 Haziran 2005 15:23 • #474041
    Ankara. Burada underground sağlam ve samimidir. Yaz sonuna doğru düşünüyoruz bir şeyler. Black Metal partisi değil ama o yönde bir müzik icrası olabilir. Ve tabi "Gothics sucks, Fuck Gothic Festival" tarzında götik karşıtı eylemlere de yer verilebilir :)

    Götiklerden nefret eylemleri başlıyor...
  • nuri • 22 Haziran 2005 15:27 • #474042
    bana arap bacı diyene bak len gothike laf etme amy leemde gothik
  • cc_baran • 22 Haziran 2005 15:33 • #474044
    lan amy götik mi ??

    götik paylaço kıvamında boyanan,kasıntlı kılıklı, 24 saat rol yapan, kendi gölgesinden korkan, iğne değse tir tir titreyen beyinsiz ve salak insanlar bütünüdür.

    tanıma dikkatini çekerim.
  • nuri • 22 Haziran 2005 15:37 • #474045
    uyar bu terim ne demişler yiğidi öldür hakkını ver yok len baran artık be naştım be l.park manyağıyım ya cranberries soad filan ne dicen yeni zevklerim hakkında placebo da güzelmiş garbage de dime
  • cc_baran • 22 Haziran 2005 15:40 • #474048
    iyidir iyi, tam gaz devam. Burzum, Megadeth ve Cradle olmasa metalle işim olmaz benim de..
  • nuri • 22 Haziran 2005 15:41 • #474049
    abi ya ben çok salağım ya neden l.parkı daha önce dinlemedim ya dünyanın en iyi grubu bence yok rakibi
  • Ktulu • 22 Haziran 2005 16:50 • #474060
    Ne güzel :)