Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

türkiyenin en kötü punk rock grubu hangisi ?

  • yarens • 27 Haziran 2005 14:34 • #475057
    maalesef alamazsın çünkü yok
  • diabloht • 10 Temmuz 2005 23:37 • #477527
    cemiyette piyorum iidir aslında en iisi biziz ama punk ta kötü die bişey yok

    PUNKS NOT DEAD
  • Infusion • 10 Temmuz 2005 23:42 • #477529
    bir tane "en" daha..
  • kuşburnu • 10 Temmuz 2005 23:50 • #477531
    türkiyede punk rock grubu olmadığını iddia eden insanlar ne kadar araştrımışlar merak ediyorum,ne biliyorsunuz da çok biliyormuş gibi konuşuyorsunuz onu da bilmiyorum.yazık.
    kendisine en iyi biziz diyen zihniyete tüküriyim,o apayrı bi oluşum.
    ha bi de pulp çalışanları veyahut pulp yalakalrı tarafından özellikle kötülenen poster-iti gerçekten kaliteli oldschool punk rock grubudur,ben severek dinliyorum,dinleyicileri de fazladır.
    ayrıca pankır,less gercekten iyidi harikaydı efsaneydi,ama en iyi değildi.cemiyet,sokak köpekleri,ve ZİBİDİLER.efsane bu ya..of..ha less apayrı saygın,özlüyoruz..
    not made in china,posteriti,stuka da çok iyi gruplardır.
  • pUnKeR • 11 Temmuz 2005 00:43 • #477556
    less benim içime oturduğu için en iyi olarak geliyo,keşke dağılmasaydı yaa..
  • punklives • 11 Temmuz 2005 05:35 • #477594
    al arkadaşım sana bir çok örnek bir internet sitesinden aldım yazmak zor geldi mağlum az değiliz.....hepsi tam anlamıyla punk rock yapmıyor belki ama olsun punk uzantılı falan diyim...punk is not deAd
    2/5bz
    96-Doksanaltı
    Alcohol
    Allahsız Tospaalar
    Anteen Cunteen
    Anten
    Antidote
    Anti-Schuppen
    Ashifte
    Ask It Why
    At Hırsızları
    Axak
    B.E.D.L.A.M.I.T.E.S.
    Bleed Myself Tonight
    Bleeding Misery
    B.O.B.
    Bozuk Para
    Bunu Sen Istedin
    Cemiyette Pişiyorum
    C.M.U.K
    Çapa Çürek
    Çürük
    Dead Army Boots
    Defense
    Deli
    Dengesiz Herifler
    DeTone
    Deli Gömleği
    Disorder
    Dispute
    Drug Traffic
    Edison Effect
    Empty Cage
    Eşşek Sıpaları
    Ex-Core
    Farting Punks
    Fatstar
    Faux Pas
    Fondip
    For Hire
    Garazda
    Godzilla
    Harc-ı Alem
    Headbangers
    Hope Against Hope
    Hünkar Bile Beğendi
    I.D.E.A.
    Illegal Street Racer
    In Between
    Iska
    It Jibs
    Joke For a While
    Jurassic Punk
    Kaktüs
    Karadul
    Katl-i Vacib
    Kep
    Kırık Çizgi
    Kilink
    Kola
    Kranch
    /Violent pop
    /Regore
    Lesh
    Less
    Lifelock
    Luck Of 13
    Marla Singer Quartet
    Metatars
    Miskins
    Missed Clown
    Nebula
    Necrosis
    Nicht Personlich Nor Arbeit
    NIE
    No Fun
    Not Made In China
    Novaya Lemliya Ofisboyz
    Ölü Köpek ve Amp Orkestrası>
    Ömrüm Parklarda Geçti
    Pancake
    Paralysing Self-Loath
    Peki Ya Bob?
    Perfect Pleasures
    Pick Axe
    Pin-Up
    Pis Fabrika
    Pisliks/Pisslicks
    Pogo's Not Fight
    Possible Mood Disorder
    Poster-İti
    Psychochicken
    Punch
    Punkart
    Radical Noise
    Rashit
    Rebel
    ŞakaGibi
    Sark
    Scoreboard
    Scream
    Sert İtham
    Sick
    Silent Majority
    S.İ.N.A.P.S.
    Since Yesterday
    Single Bullet Theory
    Sistemin Şoparları
    Slamdive
    Snickers
    Sogz
    Sokak Köpekleri
    Something's Wrong
    Son Durak
    Sore/Sabun
    Spinners
    Stuka
    Suikast
    Syntax Error
    Takedown
    Tampon
    Tasma
    Tek Tabanca
    The A.Y.I.L.A.R
    The Curfew
    The New Sellouts
    The Next Highway
    Turmoil/Moribund Youth
    Twister
    Vae Victis
    Vertical Loop
    Vocal Cords
    Voice Of Illegal
    X-Youth
    Yatay Zeka
    Your Kingdom is Doomed
    Zıkkım
    Zibidiler
    Zigot
  • punkdboy • 11 Temmuz 2005 06:32 • #477595
    arkadaşa helal olsun yeterince örnek vermiş...turkpunk işte daha ne olsun piyasa değiller öyle.......onların içinde favorilerim less,allahsız tospalar,rashit,stuka,cemiyette pişiyorum hepsi iyi ama bunları daha çok severim....gözünüz doysun bencede punk is not dead
  • marlazinger • 11 Temmuz 2005 15:12 • #477631
    hahahaaa.... bu tarafsız yorumuna taptım.. bundan böyle favori punk grubum sizsinizz.... :-)
  • menimist • 11 Temmuz 2005 19:30 • #477655
    onların adı FC ofisboyz... Kötüler ya gerçekten tam manasıyla kötüler