Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

meşhur olmak için eşcinsel mi olmak gerekiyor?

  • punk_girl_punk • 26 Haziran 2005 15:19 • #474899
    o kadarda değil ben türklerden bahsediyorum(fatih ürek,arto,aydın vs)bence saydıkalrın gayet başarılılar
  • rock_nuri • 26 Haziran 2005 15:23 • #474900
    doktor bilal, tansu, aldo nerde
  • punk_girl_punk • 26 Haziran 2005 15:24 • #474901
    onları unuttum hataylıyım affedin
  • rock_nuri • 26 Haziran 2005 15:27 • #474902
    ben şu yüzden onları yazma ihtiyacı gördüm onların taraftarları yoğun fax ve telefon yağmuruna tuttular beni bunlar homo değilmi diye
  • dexter_holland • 26 Haziran 2005 15:32 • #474903
    ya siz homofobik misiniz?
  • rock_nuri • 26 Haziran 2005 15:49 • #474908
    ay tabi ayol ama fobik değil hobik onlarda hayvan ay şey pardon insandı dime kuzum ay karıştırdım tabi karıştırırım çünkü onlarda hep karışık
  • dexter_holland • 26 Haziran 2005 15:53 • #474910
    iğrençsin, ciddi söylüyorum, sizin gibilerin yakılması gerek.
  • rock_nuri • 26 Haziran 2005 16:26 • #474916
    yok be bizler öldüğümüzde gömülcez ama sen suçlusun çünkü sen başlattın yok sevgilim gaymış ahaahahahahaahaha ama naapayım gaylere dayanamıyorum muck muckk:}
  • craSSa • 26 Haziran 2005 17:57 • #474927
    Nuri yine naptın donduruldu üyeliğin? Bekçiye gidip "Sen eşcinsel misin?" demedin umarım :D
  • dexter_holland • 26 Haziran 2005 18:16 • #474930
    ya inanmıyorum yani, ne istiyorsunuz ya gaylerden? kıskanıyor musunuz yoksA?