-
o kadarda değil ben türklerden bahsediyorum(fatih ürek,arto,aydın vs)bence saydıkalrın gayet başarılılar
-
doktor bilal, tansu, aldo nerde
-
onları unuttum hataylıyım affedin
-
ben şu yüzden onları yazma ihtiyacı gördüm onların taraftarları yoğun fax ve telefon yağmuruna tuttular beni bunlar homo değilmi diye
-
ya siz homofobik misiniz?
-
ay tabi ayol ama fobik değil hobik onlarda hayvan ay şey pardon insandı dime kuzum ay karıştırdım tabi karıştırırım çünkü onlarda hep karışık
-
iğrençsin, ciddi söylüyorum, sizin gibilerin yakılması gerek.
-
yok be bizler öldüğümüzde gömülcez ama sen suçlusun çünkü sen başlattın yok sevgilim gaymış ahaahahahahaahaha ama naapayım gaylere dayanamıyorum muck muckk:}
-
Nuri yine naptın donduruldu üyeliğin? Bekçiye gidip "Sen eşcinsel misin?" demedin umarım :D
-
ya inanmıyorum yani, ne istiyorsunuz ya gaylerden? kıskanıyor musunuz yoksA?