Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

HELLOWEEN yok mu bu grubu bilen yawww

  • drifter • 29 Haziran 2005 00:38 • #475413
    ya koskoca garajda bir tane insan bile helloween'ı bilmiyor mu ya ya da sevmiyormu yaa
  • La Rocque • 29 Haziran 2005 02:34 • #475437
    daha neler_!!!

    ne oldu bi sorun mu var_?
  • death_glory • 29 Haziran 2005 13:22 • #475480
    pazar günleri saat 00.00 civarlarında açık radyo beton
    hemen her hafta bi helloween çalar.
  • physco_burock • 29 Haziran 2005 15:05 • #475516
    yuhh!!! abartmışsın ben biliyorum biçok kişi daha biliyor tanıdığım noldu bişeymi lazım??? bende full mp3 var ama çok fazla beğnmiyorum...
  • çatapat • 29 Haziran 2005 21:53 • #475655
    ooohaa naapmışın sen??insanın içi sızlar bunu yazarken bea..
  • firatram • 29 Haziran 2005 23:28 • #475679
    if a could fly