Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

yeni yetme alt yazı şekli mesajlar...

  • NefesAL • 20 Temmuz 2005 18:18 • #478899
    yeni moda olan şu alt yazı şekli mesajlar da artık chat sayfasına dönmüş.örneğin:viva kanalı!!!üstelik bu kanal bir müzik kanalı...
  • niyan • 20 Temmuz 2005 18:30 • #478901
    iğrenç yaa hangi beyinsiz beyin çıkarttıysa ne mantıkla çıkarttı hala aklım almıyo yaa sinir bozmaktan başka bişeye yaramıyolar birde dikkat dağıtıyolar çok!!
  • NefesAL • 21 Temmuz 2005 00:44 • #478958
    bi de mesajların yanında bi not geçiyo lütfen küfür ve hakaret içeren mesajlar göndermeyin diye.ulen daha nolsun resmen chat için yapılmış.oraya yazan salaklar da kendilerine birer nick bile bulmuşlar hiç rastlayanınız oldu mu?
  • grungeforever • 24 Temmuz 2005 13:22 • #479317
    Evet nickler süper:)geçen biri yazmış 17 yaşında deli bir rocker kızım.Nirvana ve slayer hastasıyım diye.3 gündür Nirvana dinleyemez oldum.
  • NefesAL • 24 Temmuz 2005 13:25 • #479320
    ayynen...
  • NefesAL • 24 Temmuz 2005 13:25 • #479321
    artık müzik adı altında bunlar da oluyosa ben bu ülkenin müzik anlayışına söyliyecek bişey bulamıyorum zaten....
  • luthieen • 24 Temmuz 2005 14:05 • #479327
    ehehhe çok iyimiş ya..küfür yok dediniz dimi,tüh!güzel planlarım vardı halbuki
  • altinay • 24 Temmuz 2005 17:12 • #479343
    bi ara bende onları okuyup okuyup gülüyodum (sesi kapatıyodum tabi) hayır lee benim onu kimse alamaz gibi mesajlar vardı.