-
yeni moda olan şu alt yazı şekli mesajlar da artık chat sayfasına dönmüş.örneğin:viva kanalı!!!üstelik bu kanal bir müzik kanalı...
-
iğrenç yaa hangi beyinsiz beyin çıkarttıysa ne mantıkla çıkarttı hala aklım almıyo yaa sinir bozmaktan başka bişeye yaramıyolar birde dikkat dağıtıyolar çok!!
-
bi de mesajların yanında bi not geçiyo lütfen küfür ve hakaret içeren mesajlar göndermeyin diye.ulen daha nolsun resmen chat için yapılmış.oraya yazan salaklar da kendilerine birer nick bile bulmuşlar hiç rastlayanınız oldu mu?
-
Evet nickler süper:)geçen biri yazmış 17 yaşında deli bir rocker kızım.Nirvana ve slayer hastasıyım diye.3 gündür Nirvana dinleyemez oldum.
-
ayynen...
-
artık müzik adı altında bunlar da oluyosa ben bu ülkenin müzik anlayışına söyliyecek bişey bulamıyorum zaten....
-
ehehhe çok iyimiş ya..küfür yok dediniz dimi,tüh!güzel planlarım vardı halbuki
-
bi ara bende onları okuyup okuyup gülüyodum (sesi kapatıyodum tabi) hayır lee benim onu kimse alamaz gibi mesajlar vardı.