Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dream Theater'in en iyi albümü hangisi??

  • beeftech • 1 Ağustos 2005 15:21 • #480132
    söleyin..
  • fibonacci • 1 Ağustos 2005 16:00 • #480135
    Diyelim ki söyledik. Ne değişecek? Ya da kimin eline ne geçecek?
  • tweeder • 1 Ağustos 2005 16:03 • #480136
    hepsi güzel kasma kendini
  • beeftech • 2 Ağustos 2005 00:08 • #480162
    Benim elime bir albümü gecicek...
    Alacam birini de cok pahalı hepsini alamam.
  • paradigm_shift • 2 Ağustos 2005 20:14 • #480236
    "scenes from a momory" der çoğunluk...sen onu al..

    ama bence "images and words"