Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

arabesk müzik ve rock müzik arasinda baglanti kurulabilir mi?

  • metalkuzucuk • 11 Ağustos 2005 09:24 • #481009
    ben her türlü müzigi dinlerken simdi rock müzik delisi oldum pop müzikten nefret eder hale geldim ama efkarland1g1mda arabesk dinliyorum ya sormak istedigim iki müzik türüde bir tepki ve ac1larin müzigi olmasi bakiminden balant1 kurulablirmi?ne bileyim baz1 rockç1lar bile cover yapt1g1na göre...








    ÖNEMLi NOT:20 yas üzeri kisiler yorum yaps1n digerlerinin görüsleri pek kaideye alinmicak...
  • Angmar • 11 Ağustos 2005 09:38 • #481013
    iki müzikte isyan amaçlıdır o açıdan benzerlik kurulabilir..
  • Angmar • 11 Ağustos 2005 09:41 • #481016
    yaşımı küçültüyorum bakma sen aslında 1586421346 yaşındayım benim görüşüm kanun olarak geçer heralde :P
  • ScarFace • 11 Ağustos 2005 10:06 • #481019
    arabesk müzik ve rock müzik arasında kuracağın tek bir bağıntı olabilir o da belirli bir şeylere karşı duyulan öfke..Arabesk bunu ezilme güdüsüyle yapar,ben acıların çocuğuyum,beni prangalara vurun,çarmıha gerin,senin saçalrında sarıydı falan diye sürekli kendini acındırma,horgörme olarak lanse eder.Böylece gerçek hayattaki belli bir kesim kendinden bir şeyler bulur.Sosyolojik konumu,aile pisikolojisi,arkadaş çevresi genellikle kendi tabirlerince arabeski bir isyan olarak benimserler.Ama arabeskin isyan ettiği tek şey aşktır.Politik olarak isyan,ya da düzene karşı sorgulama aynı tür müziğin daha değişimi olan protest müzik,ya da özgün müzik olur.Ama rock müzikte herşey farklıdır.Genellikle sözlerden ziyade yaşanılan duygu müzikle verilir.Bence çok fazla söze de gerek yoktur.ortalama 5 dk olan bir şarkıda zaten en fazla 2 dk sözle doldurulur.Rock müzik sadece isyanın sesidir diye bir genelleme yapılamaz o da aşktan,ihanetten,sevgiden,yanlızlıktan bahseder.Ama bunu daha çok melankolik bir havayla yapar."ah sevilim beni niye terkettin vah vah..perişanım" gibi bir söz olmaz.İşte böyle farklılıkları düşünürsen bağlantıyı kurabilirsin.
  • metalkuzucuk • 11 Ağustos 2005 10:10 • #481020
    arkadasimiz müzikal aç1dan yorum getirmesi güzel evet rock müzikte 2 dakka sözde durulmas1 gibi..
  • craSSa • 11 Ağustos 2005 18:11 • #481060
    Nuri naber. Henüz 20 olmasam da yorum yapmaya gelmedim zaten. Bi hal hatır sorayım dedim. Hadi çok iyi bak kendine nuricim dikkat et ölme.