İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
jamesin orionda attığı solonun süresini istiyorum
rickenbacker
• 25 Ağustos 2005 16:28 •
#482653
evet bu solonun süresünü istiyorum . gerçi iki mesajlık bir topic olcak ama olsun. yine de istiyo m...
paradigm_shift
• 25 Ağustos 2005 20:37 •
#482675
hiç saat yok mu civarda?
rickenbacker
• 25 Ağustos 2005 21:20 •
#482680
ya hayır hangi solo olduğunu çakamadım . kaçıncı saniyelerde yaptığını söylerseniz...
tweeder
• 25 Ağustos 2005 21:47 •
#482681
ilginç adam konuyu bıraktı gitti solonun süresini istiyomuş :p
Metal milita
• 25 Ağustos 2005 22:29 •
#482685
199 saniye 15939 salise
eozsoyeri
• 26 Ağustos 2005 01:23 •
#482716
4.03 te başlıyo sonra 5.34'te kirk ikinci gitarla giriyo öyle devam ediyolar..yani bas solonun üstüne yazılmış olan solo..