Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

jamesin orionda attığı solonun süresini istiyorum

  • rickenbacker • 25 Ağustos 2005 16:28 • #482653
    evet bu solonun süresünü istiyorum . gerçi iki mesajlık bir topic olcak ama olsun. yine de istiyo m...
  • paradigm_shift • 25 Ağustos 2005 20:37 • #482675
    hiç saat yok mu civarda?
  • rickenbacker • 25 Ağustos 2005 21:20 • #482680
    ya hayır hangi solo olduğunu çakamadım . kaçıncı saniyelerde yaptığını söylerseniz...
  • tweeder • 25 Ağustos 2005 21:47 • #482681
    ilginç adam konuyu bıraktı gitti solonun süresini istiyomuş :p
  • Metal milita • 25 Ağustos 2005 22:29 • #482685
    199 saniye 15939 salise
  • eozsoyeri • 26 Ağustos 2005 01:23 • #482716
    4.03 te başlıyo sonra 5.34'te kirk ikinci gitarla giriyo öyle devam ediyolar..yani bas solonun üstüne yazılmış olan solo..