Yaa şu sıralar çok sık rastlıyorum yok neymiş efendim müzikle alakası yok ama babam bıyıklarını kesti bunun üzerine konuşalım..yok müzikle alakası yok biliyorum ama dişlerimi fırçaladım...
Burası müzik forumu değilmi uleynn..gidin ekşisözlük yazarı olun madem o zaman..Veya msn'e de yapın Müzikle ilgisi olmayan muhabbetlerinizi..
bkz: Bu forumda benim ismimi görmezden gelip öyle yazın lütfen :))
nofx lan ben senin isim babanı dinledim olum..idare edersiniz iştee...ha bu konu ise üff..işte özenti diyorum kafam basmıyo biri bişey yapsın hepsi ona özenir..lan olum başka işin yokmu akıllı bi topic aç arabesk olsun babacım..
Çaktırdın bi kere artık toparlayamayız..Neyse konuyu şeye bağlayalım Evanescence rockmı hip hop mı?? Metallica son albüm kapağında kırmızılık ne?? Bak bunlar süper konular..Şebnem ferahın saçları neden siyah...