Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ne zaman birisi arabesk okusa bunu yapmak içimden gelir

  • Paşam • 29 Ağustos 2005 09:59 • #483240
  • death_glory • 29 Ağustos 2005 12:14 • #483247
    ben bunu aylin aslım, özlem tekin, şebnem ferah ve türevlerine yapmak isterdim.
  • Paşam • 29 Ağustos 2005 23:49 • #483390
    özleme dokunma yavs o iyidir bi de benden uyarı özlem karşılık verebilir sporcu hatundur kendisi
  • NefesAL • 29 Ağustos 2005 23:50 • #483391
    zavallı kızz...
    bu kızda mı arabesk sölüyodu acep :))
  • nick mason • 30 Ağustos 2005 12:45 • #483474
    Puhahaha çok iyi yaa :))

    İnşalah ölmüştür kız başımı ağrıttı çünkü o sesle...
  • Axl_Rose • 30 Ağustos 2005 16:58 • #483507
    ben bunu ezik metallicanın ezik vokali jamese yapmak isterdim, hemde öyle değil, ıslak odunla...
  • anarres • 31 Ağustos 2005 01:23 • #483587
    ya süper bi hareket.aslında sırf bu hareketi yapması için bi robot üretip sabah pogramlarına dağıtmak lazım hayrına:P
  • miami_karpuzu • 31 Ağustos 2005 01:29 • #483591
    naaptiki bunlar simdi sana sebneminde ozlem ferah son albumleri guzel. ama sebnem rockncoke da cikcak mis uzdu beni.ama albumleri guzel iste.aslinda ufak bi saplagi hakediyo sebo.
  • drug_on • 31 Ağustos 2005 01:31 • #483592
    noldu ya niye kızdın jamese?

    ya bi dakka robot falan... iş çıkarmayın yaa..

    ben ne güne duruyorummmm!
  • anarres • 31 Ağustos 2005 01:56 • #483596
    o halde bu yürekli arkadaşımızı klonlayıp dağıtalım o programlara.ama orda he ba olma sen yaaa:)