Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Enteresan bir müzik enteresan bir video

  • Paşam • 29 Ağustos 2005 17:25 • #483306
    Çok kolayca anında açılan ama sonuna kadar izleyebilene ödül verilen video :)
    bu müziğin tam olarak adı ne ?




    http://www.hugi.is/hahradi/bigboxes.php?box_id=51208&f_id=1075







    .
  • Serpent_King • 29 Ağustos 2005 18:26 • #483324
    Orda duran klavye yamaha psr ise çok gülücem :))) bence psr serisi :))) AGHAHAHASDUAHSUDHUAH kesinlikle izleyin :)
  • snap666 • 29 Ağustos 2005 18:44 • #483328
    puhahahahahahahhaha. ya cok komik öldüm gülmekten,bi de ciddi ciddi soyluyolar sarkıyı ya(tovbe tovbe) :P
  • da hui • 29 Ağustos 2005 18:57 • #483330
    =D
  • tershesap • 29 Ağustos 2005 20:43 • #483344
    elektronik supersonik.my blue jean is a tayt.sözleri çok güzel.playlistime girer artık.
  • NefesAL • 29 Ağustos 2005 20:53 • #483346
    bu ne bee...
    öff içim bulandı :)
  • AkKrock • 29 Ağustos 2005 22:32 • #483363
    kusura bakma kardeş ama sonuna kadar izleyemedim...ögghhkk bu ne ya!
    abi utanmıyomusun göz zevkimizi bozmaya?
    SUPERSONIK-ELEKTRONIK....
  • paradigm_shift • 29 Ağustos 2005 22:33 • #483364
    kaç kaç!!
  • NefesAL • 29 Ağustos 2005 23:21 • #483379
    kaçiyim de mi :))
  • nick mason • 30 Ağustos 2005 12:41 • #483473
    Abi çok iyi yaa :)))

    Supersoniiic- electroniic hehehe

    Ben adamın bıyıklarına bayıldım yalnız, idolüm oldu ilerde öyle yapcam bıyıklarımı bir de şu yandaki futbolculara dikkat eden oldu mu?
    O futbolcuların ellerinde bir terslik var :)