Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Garbage - Why Do You Love Me (İntro) = Korn - Blind (İntro)

  • re-arranger • 11 Ekim 2005 00:15 • #486997
    ???
  • miami_karpuzu • 11 Ekim 2005 23:26 • #487020
    sarki sarkiya benzer yapcak bisey yok.bezemesi onemli degil yani o kadar. ikiside alakasiz sarki degilmi.benziyo ama.amma intro varmis blindda da
  • re-arranger • 11 Ekim 2005 23:35 • #487022
    tamam canım yapcak bişey yok bişey yapalım demedim zaten işte dikkatimi çekti sordum öyle