-
jazzı kurtarmak için elimizden geleni yapalım lütfen ilgilenenler benim msn adresime veya grubun adresine yazsın hemen başlayalım çalışmalarımızı
-
jazz koruyalım demekle korunmaz..
jazz yaşanır..
jazz yaşatılır..
gerekirse polimik bile yapılır .. :)
-
Her konuda sizi desteklemeteyim. Hiç merak etmeyin. Her zaman, her daim arkanızdayım çok güzel bir konuya el atmışsınız taktir-e şayan.
Jazz konusunda yokluğunuzu düşünemiyorum bile.. keh keh...
-
Gördüğüm en saçma sapan topic garajdaki..
-
yok yok böyle deme kardeş gel sende bize katıl hep birlikte kurtaralım onu.. bu durumda olmasına gönlüm el vermiyoo..
-
hakaten abi eskiden böyle ben hatırlıyorum heryer jazz dı böyle ya nereye baksam bi jazz görüyodum şimdi... bitmiş abi bu ülke
fıjasdıofjıoasdfasfdıoasjfıaosjf adf :)))
-
yer gök caz
-
nasıl koruyabiliriz? Komdom işe yararmı?
-
bence ne olursa herşey gerekirse ordu bile işe el atacakmış bana öyle bir haber geldi
-
kurabiye olur mu abi ? :Pp