Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GELİN!!!!!Türkiye'de jazz ı koruyalım sahip çıkıp cok organizasyon yapalım

  • sweeper • 11 Ekim 2005 20:59 • #487012
    jazzı kurtarmak için elimizden geleni yapalım lütfen ilgilenenler benim msn adresime veya grubun adresine yazsın hemen başlayalım çalışmalarımızı
  • meralexantirik • 12 Ekim 2005 18:08 • #487039
    jazz koruyalım demekle korunmaz..
    jazz yaşanır..
    jazz yaşatılır..

    gerekirse polimik bile yapılır .. :)
  • bimilyon1 • 12 Ekim 2005 22:48 • #487044
    Her konuda sizi desteklemeteyim. Hiç merak etmeyin. Her zaman, her daim arkanızdayım çok güzel bir konuya el atmışsınız taktir-e şayan.
    Jazz konusunda yokluğunuzu düşünemiyorum bile.. keh keh...
  • Serpent_King • 12 Ekim 2005 23:27 • #487046
    Gördüğüm en saçma sapan topic garajdaki..
  • bimilyon1 • 12 Ekim 2005 23:34 • #487047
    yok yok böyle deme kardeş gel sende bize katıl hep birlikte kurtaralım onu.. bu durumda olmasına gönlüm el vermiyoo..
  • Serpent_King • 13 Ekim 2005 00:08 • #487050
    hakaten abi eskiden böyle ben hatırlıyorum heryer jazz dı böyle ya nereye baksam bi jazz görüyodum şimdi... bitmiş abi bu ülke

    fıjasdıofjıoasdfasfdıoasjfıaosjf adf :)))
  • bimilyon1 • 13 Ekim 2005 00:29 • #487051
    yer gök caz
  • Single_FACTOR • 13 Ekim 2005 00:29 • #487052
    nasıl koruyabiliriz? Komdom işe yararmı?
  • bimilyon1 • 13 Ekim 2005 00:33 • #487053
    bence ne olursa herşey gerekirse ordu bile işe el atacakmış bana öyle bir haber geldi
  • Serpent_King • 13 Ekim 2005 01:17 • #487058
    kurabiye olur mu abi ? :Pp