Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

demom ve müziğim hakkındaki önerileriniz?

  • Kurt_Cobain • 23 Ekim 2005 21:54 • #487732
    merhaba. ben bilgisayar ortamında tek başıma bir demo hazırladım. bu ilk çalışmam. fikir öneri ve tavsiyelerinizden yararlanmak istiyorum. www.purevolume.com/ruschen adresinden demoya ulaşabilirsiniz. açılan sayfadaki downloadable songs linkini tıklamanız bunun için yeterli olacaktır. ve öğrenmek istediğim şeylerden biri de en çok hangi şarkıyı beğendiniz? bunu soruyorum. çünkü bu müzikal olarak yolumu çizmem için önemli. buna karar verirken de objektif olamam. fikirleriniz için şimdiden teşekkür ederim. iyi günler.
  • hic_yoktan_iyi • 23 Ekim 2005 23:32 • #487737
    gayet güzel ev ortamında baya iyi olmuş hepsini oturdum dinledim üşenmeden sevdim açıkça aynen devam derim güzel omuş
  • man_on_fire • 24 Ekim 2005 01:40 • #487750
    Hoş olmuş..Emeğin boşa çıkmaz inşallah...
  • Kurt_Cobain • 2 Kasım 2005 11:15 • #488131
    eyvallah. teşekkür ederim.