Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

en iyi metal grubu hangisi bakın metal diyom rock değil?

  • garajcıl • 4 Kasım 2005 08:16 • #488246
    hehe ben manowar dicem tabi ki..............
  • ArchangeL666 • 4 Kasım 2005 09:05 • #488247
    metal çok geniş kapsamlı.. alakasız grupların adı altalta dizilicek belki de ama bence:

    MOONSPELL
  • rickenbacker • 4 Kasım 2005 11:08 • #488248
    diyecen de neye göre manowar diyecen?... hangi türe göre.... manowar slayer gibi thrash yapabiliyosa veya death gibi metal yapabiliyosa kısacası her türde yapıyosa ok derim... ama böyle birşey mümkün değil o yüzden tür ver...

    thrash metal
    slayer
    testament
    anthrax
    exodus
    metallica(80ler)
    Heavy metal
    iron maiden
    manowar
    deep purple
    black sabbath
    ozzy
    dio
    progressive metal
    stratovarious
    dream theater
    marillion
    fates warning
    queensryche
    vs.vs

    bunun gibi türlere ayırsaydın iyi olurdu...
  • davulist 35 • 9 Kasım 2005 09:18 • #488507
    evet beckenbauer kutluyorum seni.iyi ayıklamışsın gercekten sevdim.
    ben stratovarius ve metallica diyecem.
  • lost word • 9 Kasım 2005 13:22 • #488527
    death iççin, dark tranquillity
    power , blind guardian ve COB
    thrash , metallica
    gothic metal - HIM,moonspell
    progressive-dream theatre

    akılma şimdilik bunnar geliyo.benim favorilerim..
  • lacrimasprofun • 9 Kasım 2005 15:19 • #488536
    death metal : Death (chuck dönemleri )
    power metal : Blind guardian
    thrash metal : Slayer
    gothic - doom metal : My Dying Bride , Lacrimas profundere
    progressive : Dream theatre
  • hic_yoktan_iyi • 9 Kasım 2005 23:13 • #488561
    nereye kadar sürer bu en iyi arayışı...en iyiler deseydin bari...tek bir en iyiyi seçmek biraz zor olsa gerek...
  • Nofx • 9 Kasım 2005 23:19 • #488563
    zaten müziktede en iyi diye bir şey yoktur?herkezin kendine göre iyisi yokmudur? Eğer müzikte en iyi diye bir şey varsa kriter nedir söyleyinde bilelim..
  • -TormentoR- • 10 Kasım 2005 12:32 • #488583
    En basit ve en saçma topic ödülü!

    En basit ve en saçma topic ödülünü şu an için buraya veriyorum. Tebrik ederim açan arkadaşı.
  • -TormentoR- • 10 Kasım 2005 12:32 • #488584
    En basit ve en saçma topic ödülü!

    En basit ve en saçma topic ödülünü şu an için buraya veriyorum. Tebrik ederim açan arkadaşı.