Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Libertinesi tanıyan var mı?aranızda dinleyen falan varsa bile yeter

  • scout17 • 11 Kasım 2005 03:17 • #488644
    libertinesi bilen varsa adamlar neler yapıyo bi bana ulasın
    tamam adamlar dagıldı ama music when the lights go out neydi ya ben zaten bi çok arkadaşa dinlettirdim baya sevdiler ama artık ben de bilen bi adamle bi çift laf etmek isterim
  • HayalPerest • 11 Kasım 2005 08:23 • #488648
    son albümünü dinledim beğendiğimi söyleyemem.
  • scout17 • 12 Kasım 2005 20:30 • #488746
    ok tabii olabilir de bu son albümden öncekileri biliyor musun? ben New Yorktan bile sadece iki kaydını buldum onlarda remix toplama.... ilk albümlerini dinledin mi?ben bulamıyorum
  • scout17 • 12 Kasım 2005 20:30 • #488747
    ok tabii olabilir de bu son albümden öncekileri biliyor musun? ben New Yorktan bile sadece iki kaydını buldum onlarda remix toplama.... ilk albümlerini dinledin mi?ben bulamıyorum
  • scout17 • 12 Kasım 2005 20:31 • #488748
    ok tabii olabilir de bu son albümden öncekileri biliyor musun? ben New Yorktan bile sadece iki kaydını buldum onlarda remix toplama.... ilk albümlerini dinledin mi?ben bulamıyorum
  • HayalPerest • 14 Kasım 2005 17:15 • #488815
    doğrusu son albümle tanıdım ve beğenmeyince de öncesini araştırma gereği duymadım.