Arkadaşlar müzik forumunda cins cins şeyler var... Adamlar utanmasa Amon Amarth arabesk yapıyo falan diyecekler... O derece yani... Bi şey bilmeden yazı yazdıkları belli... Eğitim şart!!! Gözüme çok battı da yaziim dedim...
bunu git GaRaJ adlı foruma yaz burası müzik forumu ilk önce kafanı çalıştırda neyin nereye yazılacağını öğren sonra başkalarına sataş. bi noktada haklısın eğitim şart.
bunu git GaRaJ adlı foruma yaz burası müzik forumu ilk önce kafanı çalıştırda neyin nereye yazılacağını öğren sonra başkalarına sataş. bi noktada haklısın eğitim şart
Asıl sen kafanı çalıştır ben bu forumla ilgili gözüme batan şeyi başka foruma yazarsam ne anlamı kalır...Sırf muhalefet olmak için yazı yazıyosunuz... Eğitilmeniz gerekiyo...