Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Önümüzdeki sene Festivallere kimler gelsin?

  • ReFLeKS _GİTAR • 22 Kasım 2005 23:23 • #489277
    şahin k ve liseli aylin bir araya gelirse o festiwale gitmeyenin alnını karışmalrım:)
  • 2ve4 • 22 Kasım 2005 23:31 • #489279
    Param olursa ben gelirim.

    ayıpsın. beraber gideriz
  • grungeforever • 17 Aralık 2005 00:32 • #490457
    Giderik tabi param da oldu:)
  • Jack Daniels • 19 Aralık 2005 13:15 • #490524
    aynen ben şahin ka yı istiyorum yanında nergiz'ide getrsin
  • 666Slipknot666 • 19 Aralık 2005 13:48 • #490525
    Slipknot!Slipknot!Slipknot!
  • mechanix • 19 Aralık 2005 21:05 • #490530
    aferin sana.
  • özgür_tutsak • 21 Aralık 2005 01:12 • #490566
    ben gelmeyimde kim gelirse gelsin gözüm görmesin kepazeliği
  • sauron • 21 Aralık 2005 12:19 • #490589
    :)
  • gokcen • 21 Aralık 2005 17:03 • #490619
    hamza yerlikaya...
    güreş iyidir...
  • Corpse Grinder • 21 Aralık 2005 19:58 • #490631
    Seneye özellikle Rock'N Coke festivaline Ümit Davala çıksın istiyorum, yanındada Rüştü ile Hakan Şükür olsun:))) Biliyosunuzdur Ümit Davala'nın Rap albümü var... Rock'N Coke!a çok yakışır:))