Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Chuck Schuldiner mi iyiydi yoksa Gülben Ergen mi? Bu iki isim ortakmi?

  • kilisli • 12 Aralık 2005 11:35 • #490158
    Evet gercekler bu kadar acı malesef.
    Soguk bi istanbul gununde bu muhim konuyu sizlere acmağa karar verdik arkadaslarla.

    Biri muazzam fiziği ve kaliteli sesi,ve yazdiği insanin icini ürperten sözlerle dev gibi gülben.(Selam yanlızlık ben geldim)
    Diğeri ise kaybettiğimiz,Bc Rich leriyle meshur saglam gitarist ve vokal death kesifcisi chuck.(no painkiller)

    Bu isimleri bir arada görünce sinirlenip küfürler edeceksiniz ama bunlar muziğin gercekleri.

    Bu iki ismin hangisi daha fazla para kazandi?
    Hangisi mutlu mesut yaşam idolune daha yakındı?
    Hangisini bundan belki 50 yıl sonra bugunku gibi hatirliyacaz?
    Burdaki tum muzisyenlere ve muzisyen adaylarına soruyorum :
    Hangisi olmak isterdiniz? Mutlu mesut yaşam idolü ve bol para mı?
    Yoksa hayatınız sırasında sürünüp oldukten sonra bir efsane olmakmi?
    Ben bu gercekleri dusunerek grubumdan ayrıldım.Artik farklı projelerde calisacam.
  • ibanetze • 12 Aralık 2005 11:48 • #490159
    mozart daha iyiydi rahmetli

    tanır mısın?
  • daydreamr • 12 Aralık 2005 14:15 • #490161
    ya bende gulben mi yoksa hulya avsar mı diyorum... :))
  • paradigm_shift • 12 Aralık 2005 15:07 • #490165
    garo mafyan
  • ibanetze • 12 Aralık 2005 15:12 • #490166
    İsmail Karakoyunlu :)
  • JackSparrow • 15 Aralık 2005 19:36 • #490334
    İkiside olmak istemezdim.. Eğer elimde olsa hem mutlu mesut hayat idolü hemde istedğim müzikte efsane olmak isterdim ama oda çok zor.. Bakınzı Kurt Cobain, Cliff Burton...
  • JackSparrow • 15 Aralık 2005 19:36 • #490335
    İkiside olmak istemezdim.. Eğer elimde olsa hem mutlu mesut hayat idolü hemde istedğim müzikte efsane olmak isterdim ama oda çok zor.. Bakınzı Kurt Cobain, Cliff Burton...
  • pitchshifter • 15 Aralık 2005 20:01 • #490338
    daha bize öğreteceğin bir çok şey varken erkenden buralardan göçüp giden, müziğe önyargısız bakan tüm insanlar tarafından usta bir müzisyen olduğu kabul edilen idoldun ... the voice of soul aziz ruhuna gitsin ... ruhun şad olsun CHUCK
  • death_glory • 15 Aralık 2005 23:13 • #490344
    Kurt Cobain mi müzikte efsane olmuş yoksa Chuck Schuldiner mı? bu bence tartışılır, yok ya pardon ne tartışması tartışılır mı bu! komik olur; ayrıca aşağılayıcı.

    Bu iki ismin hangisi daha fazla para kazandi?
    Hangisi mutlu mesut yaşam idolune daha yakındı?
    Hangisini bundan belki 50 yıl sonra bugunku gibi hatirliyacaz?
    Burdaki tum muzisyenlere ve muzisyen adaylarına soruyorum :
    Hangisi olmak isterdiniz? Mutlu mesut yaşam idolü ve bol para mı?
    Yoksa hayatınız sırasında sürünüp oldukten sonra bir efsane olmakmi?

    dersen iyi güzel bi noktaya parmak basmışsın da arkadaşım şimdi hayattayken sürünen beş parasız ve efsane olan chuck, mutlu mesut olan da gülben oluyo senin dediğine bakılırsa. bence bu yanlış, gülben ve gülben gibilerin elinde ne b*kum var ki mutlu olsunlar? onlar sadece mutlu görünürler; bizim insanımız da ağzı bi karış açık televizyon makinasının içine girecek gibi onlara bakar; ağzının suları akarak imrenir. 50 yıl sonra bugünki gibi hatırlanacak olan chucktır; mutlu mesut olan da chucktır. bak bunu bi deneyle inceleyelim; ikisini al farklı farklı sahnelere koy; her sahneye ait olan dinleyici kitlesinden de eş miktarda yerleştir. g*t şov yapmak mı daha zevk verici yoksa hayvanlar gibi müzik yapmak; müziği yaşamak mı. dolayısıyla mutlu olan da chucktır... dolayısıyla B seçeneği diyorum.
  • Nofx • 15 Aralık 2005 23:19 • #490345
    aman dikkat

    seninde gülben ergen gibi pornoların çıkmadığı sürece sorun yok istediğini olabilirsin..