Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

dream theater-under a glass moon(davul video kaydı)28mb

  • kasapusta • 25 Aralık 2005 11:58 • #490813
    şarkının üstüne davulları çaldım.şarkının tamamı olduğu için biraz uzun ama, dinleyip yorum yaparsanız sevinirm. bunu kısalttık ama şarkının sonuna kadar izleyebilirsiniz. 67 mb dan 28 mb a indirebildik. bu sefer indirin

    http://www.megaupload.com/?d=UY3HXWCQ
  • Ayrton Senna • 25 Aralık 2005 12:11 • #490815
    görmedin heralde... 20 mb a indirip ekledim ben diğer topiğe üstelik rapid e attım..

    http://rapidshare.de/files/9752362/bateri.avi

    15 dk civarı indirme süresi... :)
  • kasapusta • 25 Aralık 2005 12:26 • #490816
    peki şarknın tamamı mı? neyse ya ben senin yazdığını görmüştüm ama ben şarkıyı böldün diye düşünmüştüm bi yanlışlık var herhalde bende..
  • Ayrton Senna • 25 Aralık 2005 14:05 • #490823
    hayır tamamı