Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şuan için türkiyede en çok hangi tarz müzik dinleniyor

  • KOLA punk rock • 27 Aralık 2005 02:22 • #490878
    Şuan için türkiyede en çok hangi tarz müzik dinleniyor rap mi metal mi rock mı punk m ??
  • kelle • 27 Aralık 2005 05:51 • #490879
    pop-arabesk
  • temperamental • 27 Aralık 2005 10:51 • #490882
    kral tv de ne çıkarsa
  • rocker_ben • 27 Aralık 2005 17:19 • #490906
    bence gençler daha çok rap ve rock dinliyor tabi bunların az bir kısmı bilinçli olarak dinliyor.Orta yaşlılar genelde pop ve arabesk dinliyor....
  • Sellam • 27 Aralık 2005 17:20 • #490908
    seninde rocker bir kişilik olduğunu anlamak çokta zor olmasa gerek...Avaz avaz ilan ettiğine göre???
  • rocker_ben • 27 Aralık 2005 17:33 • #490910
    evt kolay anlamışsın ben de rock ve rap dinliyorum.......
  • sauron • 27 Aralık 2005 20:03 • #490923
    lanet olsunki pop vb
  • kutay__ • 27 Aralık 2005 22:42 • #490934
    pop ve türk halk müziği dinleniyor diyebiliriz. lokal sanatcıların albumleri ve müziklerinin cok ciddi bir takipci kitlesi var. türkpop'un da dinleyicisi nispeten kısıtlı denilebilir. ama tüm türkiye dersek bence halk müziği dinleniliyor. bunun sebebi de o insanların dünyasından beslenmesidir.
    tamam televizyon vs. sayesinde pop müzik ulaşıyor türkiyenin her yerine ama kimse kusura bakmasın, insanları ne akmerkezde gezen badana suratlı mankenin aşkı (ben elletmem bi yerimi vs.) ya da metallica'nın vs öfkesi ilgilendiriyor.
    belki kimse düğününde club calmıyor ama tombul tombul memeler deyince hep beraber oynamaya başlıyor. eğlenebiliyor çünkü anlıyor müziğe katılabiliyor.
    herkes kendinden olanı, kendini bulduğu şeyi dinliyor ve bu bence çok güzel birşey. ama bir değişimin yaşandığıda göz ardı edilemez.
  • ReFLeKS _GİTAR • 27 Aralık 2005 23:29 • #490935
    Bence pop un yanında rock dinleyenlerde fazlalaşıyor.Ama manga,MvÖ flan:)Olsun abi yinede rock a kayma var:Mesela benim bi arkadaş rockla alakası yoktu 2 sene sora görüştuğumde adam ciddi ciddi sardırmış rocka:)
  • kutay__ • 27 Aralık 2005 23:41 • #490936
    işte değişim derken bundan bahsediyorum bende.