http://rapidshare.de/files/10999381/psyhco_Made_By_Goekay-Selamet_i_De_iliz-net_versiyon_.mpg.html
Adresinde Avrupadaki gurbetçilerimizin çektiği çok güzel bir klip.İzleyin sonra gereken cevabı verin.
neyse işten anlayan biri olarak değerlendirmek gerekirse:
kamera çok kötü ama yapan eleman "eski film efekti" atarak bu durumu lehine çevirmiş.Oyuncular çok içten yani yapmacıklık pek yok hiç kasmamışlar doğal davranmışlar (mithatpaşa caddesinde birbirlerinin üzerine atlayıp yere yıkmalarıda bunun en güzel örneği hele o sahnede arkadan geçen bir dayının bızım gençlere bır bakışı vardı ki kopardı beni).yapan çocuk belliki tecrübeli çünkü kameranın açıları ve dönüşleri süper orada amatör gibi değil profesyonelce davranmış.kurguda aynı şekilde süper.film hakkındaki tek eleştirim ise Türkiye Zıttı bir grubun şarkısının seçilmesi ve aşırı derecede tüketilen sigara. bu arada doğan 1.6 sahneside çok güzel