Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Türkiye'nin En İyi Amatör Grubu

  • Mahart • 14 Ocak 2006 15:28 • #492118
    http://rapidshare.de/files/10999381/psyhco_Made_By_Goekay-Selamet_i_De_iliz-net_versiyon_.mpg.html
    Adresinde Avrupadaki gurbetçilerimizin çektiği çok güzel bir klip.İzleyin sonra gereken cevabı verin.
  • Kkero • 14 Ocak 2006 17:50 • #492141
    abi supersiniz ya yarıldım devamı varmı bunun?
  • Nexius • 14 Ocak 2006 18:57 • #492147
    abi gurbetçi demişsiniz ama bildiğin ankara görüntüsü varya hemde ezgi cafe falanda warya koptum beaa.
  • sönmez • 14 Ocak 2006 18:59 • #492148
    harbi bana da ole geldi.. :)
  • Nexius • 14 Ocak 2006 19:21 • #492152
    ahaha adamların diğer videosu bu arada çeken herifte hacettepelıymış bu hacettepede ne adamlar çıktı beaa


    http://rapidshare.de/files/11010460/Pursuit_Of_Maltepe__vikings_-_Created_By_Gokay-rgokay_turkcell.com_.mpg.html
  • Nexius • 15 Ocak 2006 12:43 • #492200
    neyse işten anlayan biri olarak değerlendirmek gerekirse:

    kamera çok kötü ama yapan eleman "eski film efekti" atarak bu durumu lehine çevirmiş.Oyuncular çok içten yani yapmacıklık pek yok hiç kasmamışlar doğal davranmışlar (mithatpaşa caddesinde birbirlerinin üzerine atlayıp yere yıkmalarıda bunun en güzel örneği hele o sahnede arkadan geçen bir dayının bızım gençlere bır bakışı vardı ki kopardı beni).yapan çocuk belliki tecrübeli çünkü kameranın açıları ve dönüşleri süper orada amatör gibi değil profesyonelce davranmış.kurguda aynı şekilde süper.film hakkındaki tek eleştirim ise Türkiye Zıttı bir grubun şarkısının seçilmesi ve aşırı derecede tüketilen sigara. bu arada doğan 1.6 sahneside çok güzel