Evet arkadaşlar sepultura'nın yeni albümü DANTE XXI önümüzdeki günlerde Türkiye'de olacak umarım.Ben albümü dinleme şansını yakaladım.Albümdeki parçalar roorback albümündeki parçaları andırıyor.Derrick aynı Derrick.İgor eskisi kadar parçaları özenerek çalmıyo sanki.Andreas'ın sololarıda duyamadım.Sanırım şu görüşe ben de katılıyorum artık,Max varken herşey başkaydı.Max yeni albümüyle zaten hala en büyük olduğunu gösterdi.Sepultura'nın albümüne ulaşmanızda yardımcı olabilirim Türkiye'ye gelmesini bekliyemem diyenler için...Ayrıca albümü dinlemiş olanların yorumlarını merak ediyorum...