Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce(2000'li yıllar için),en iyi punk grubu sum41 mı,yoksa simple plan mi?

  • pUnKeR • 30 Ocak 2006 20:10 • #493237
    ayağına konvers giyipte asi davranan her tipi pank sanmayın ya..
  • ailtonvegol • 30 Ocak 2006 22:10 • #493238
    Her geçen tür müzik türleri içiçe girmeye başladığından dolayı bu tür bazı grupları punk ska oi crust powerpop diye ayırmak zorlaştı ayrıca unutmamak gerekirki kime göre punk kime göre pop?sum41 simple plan hoş insanı eylendiren gruplar ama punk değil ha yakın mı evt kesinlikle yakın ama punk değil.yoksa rancidlere sex pistols lara Pennywiselara the clashlara zeke lere nofxlere the exploited a ayıp olur.bu yüzden son yılların en iyi punk grubu diye bişi ben göremedim görürsem sölerim. ha başarılı grupsa aranan Propagandhi denemekte yarar var.son olarak aklımda kalmış punk adam moda takip etmez.pohaha.peace
  • ailtonvegol • 30 Ocak 2006 22:10 • #493239
    Her geçen tür müzik türleri içiçe girmeye başladığından dolayı bu tür bazı grupları punk ska oi crust powerpop diye ayırmak zorlaştı ayrıca unutmamak gerekirki kime göre punk kime göre pop?sum41 simple plan hoş insanı eylendiren gruplar ama punk değil ha yakın mı evt kesinlikle yakın ama punk değil.yoksa rancidlere sex pistols lara Pennywiselara the clashlara zeke lere nofxlere the exploited a ayıp olur.bu yüzden son yılların en iyi punk grubu diye bişi ben göremedim görürsem sölerim. ha başarılı grupsa aranan Propagandhi denemekte yarar var.son olarak aklımda kalmış punk adam moda takip etmez.pohaha.peace
  • ailtonvegol • 30 Ocak 2006 22:11 • #493240
    Her geçen tür müzik türleri içiçe girmeye başladığından dolayı bu tür bazı grupları punk ska oi crust powerpop diye ayırmak zorlaştı ayrıca unutmamak gerekirki kime göre punk kime göre pop?sum41 simple plan hoş insanı eylendiren gruplar ama punk değil ha yakın mı evt kesinlikle yakın ama punk değil.yoksa rancidlere sex pistols lara Pennywiselara the clashlara zeke lere nofxlere the exploited a ayıp olur.bu yüzden son yılların en iyi punk grubu diye bişi ben göremedim görürsem sölerim. ha başarılı grupsa aranan Propagandhi denemekte yarar var.son olarak aklımda kalmış punk adam moda takip etmez.pohaha.peace
  • ADIO • 1 Şubat 2006 15:14 • #493282
    hadi sum 41 ı geçiyorum onlar hakkaten pop punklıktan çıkıp metale doğru gidiyorlar..nyse..ama bu diğer cıvık gruplar misal simple plan good charlotte karı kız gençlik hakkında yazıyorlar..ister istemez emoya giriyor gibim??sizce?




    birfde busted diye bok bi grup var..onları sokacak kategori bilmiyorum..
  • Nofx • 1 Şubat 2006 21:20 • #493292
    yani diosunki good charlotte falan karı kız hakkında yazdığı için emo'ya giriyor..Eğer öyle diyorsan çüşş diycem kusura bakma..
  • ailtonvegol • 2 Şubat 2006 02:03 • #493308
    tür karmaşasından kurtulmak için bunları kafaya takmamak şart
  • blackrainbow • 3 Şubat 2006 01:17 • #493375
    lan denyocum.ben eski hiçbişey dinlemiyorum.eskilerin de kimler olduğunu biliyorum.madem salak saçma şeyler yazcan hiç yazma.boşu boşuna sana cevap wercem diye zamanımı harcatıyosun.sex pistols falan da geride kaldı.bırak artık bunu.bu arada pistol g..... ...... (he bu arada nofx,yazdıım herşey senin için de geçerli) gerçek punkrockçılar bunlar
  • blackrainbow • 3 Şubat 2006 01:20 • #493376
    sen insanları aşağılamaktan başka bişe bilmiyosun dimi.ah yazık çokmu aşağıladılar seni küçükken de şimdi bunun acısını aklınca diğer insanlardan çıkarıyosun.bak şimdi acıdım sana.vah vah.....
  • blackrainbow • 3 Şubat 2006 01:27 • #493378
    he bu arada geçen gün nofx'in albümlerini alcaktım.senin gibi salak birinin de bu grubu dinlediği aklıma geldi.bi anda vazgeçtim.saygılar