-
kadiköyden çıkmış nacizane punk rock guruplarından olan KOLA gurubu fazla konser vermemesine rağmen adını undergrand piyasaya altın harflerle yazdırdı kısa zamanda bayağı güçlü bir hayran kitlesine sahip olan KOLA gurubu adını orda okuyan bass gitaristi alp sayesinde ingilterede duyurdu ve bir çok yerel ingiliz radio sunda KOLA şarkıları çaldı ve soğuk ingilizler bile bu tatlı adamları çok sevdi sürekli yenilik peşinde olan KOLA gurubu kendi çabalarıyla yaptığı self albümlerini onlara ulaşan mail atan tüm müzikseverlere ücretsiz olarak yolladı hatta tshört lerini ücretsiz dağıttı daha sonra kola tshörtlerini giymek yeni bir trende dönüştü bi arkadaşları KOLA gurubunun elemanlarından oluşan bir bilgisayar oyunu tasarlayıp bunu piyasaya sürdü el altından yayıldı kola stickerları sokakları süslerken bu tarz müzik dinleyen çoğu kişinin evine bu stickerlar yapıştırıldı duvarlara minübüslere alt geçitlere heryere hayranları kola punk rock yazmaya başladı ve bu olaylar böyle devam etti şimdi herkez kola gurubunun daha neler yapıcağınmı merak ediyor...
-
Kendi grubun ile bir efsane gibi bahsetmekte ayrı bir cinslik olsa gerek..Bana sen mesaj atmamışmıydın Sakarya üniversitesinde bizi çıkart diye???
-
bu arkadaş en son banu alkan'ın kasetiyle ilgileniyordu yamulmuyorsam.
-
hey,parçalarını dinlemek isterim.ondan sonra karar vermek daha kolay olur.bana ulaşın lütfen. ben agresifim.
-
eren kömürlünün yeni versiyonu:D
-
ya grup mrup isim yapmış,da kendi grubun...yani fanı değilsin ki sen,olayın içindesin.ufak bir olay daha var neden ismi kola?siz punk yapıyorsunuz.az da olsa anti-emperyalist akımlar içeriyorsunuz ama adınız kola...koka kola koyun da tam olsun!
-
kola ha! valla en son soda diye bi grup duymuştum.fena da müzik yapmıyolarmışmış...
-
yauf isim hoşuma gitti.
bn den tam oy çıkar sana :P
müziğin nası onu bilmiyorum ama...
maille ulaşan herkese albüm dağıttı dion
bana da 3-5 kırıntı kaldıysa gönder
bir iki şarkı at da.. tanıyalım bakalım ingiltereyi sarsan bu gurp neymiş
adres belli wamfux...
-
adı kola ise tanınmamalı bence..
-
bırakın zaten bişey olmaz bunlardan..