ilk klip şarkısı olan 'yarım kalan hayaller yaşındayız'parçasını dinledim çok hoşuma gitti.grup hakan özlücan(vokal,gitar,piyano), kıvanç bosuter(gitar, levent kutlutürk(bas gitar),emre koylu(davul) dan oluşuyor. ben çok beğendim saygılarımı sunar başarılarının devamını dilerim :P
eğer dinlediyseniz siz nasıl buldunuz?