Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

punk rock deyince akla ilk kim gelir?(lütfen eleştirmeden)

  • blackrainbow • 5 Şubat 2006 03:51 • #493495
    simple plan,good charlotte,blink 182,the offspring,sum 41,goldfinger,new found glory,bowling for soup,sex pistols,alkaline trio,american hi-fi,greenday........
  • ADIO • 5 Şubat 2006 04:51 • #493501
    avril,amy,hillary,olsen ikizleri......
  • dexter_holland • 5 Şubat 2006 14:51 • #493519
    Abicim, aynı şeyden, konudan niye iki tane açıyorsun? Nedir bu pankrak hayranlığı?
  • ADIO • 5 Şubat 2006 14:55 • #493520
    ohooo oyun bozanlık yaptın bak olmadı...ne diyor başlık...(eleştirmeden please diyor)


    hade hade yaz aklına gelenleri..avril yaz avril..ehe ehe
  • dexter_holland • 5 Şubat 2006 14:59 • #493521
    Eaaah! İyice saçmaldın artık. Ne Avrili? Kelly Clarkson diyorum ben! Hem çok güzel kız. Bir de Hillary Duff tabii.
  • XXLennoNXX • 5 Şubat 2006 16:52 • #493526
    sex pistols,the ramones,the offspring ve greenday gelir bunlar punkın babası bence
  • pUnKeR • 5 Şubat 2006 19:54 • #493540
    robi vilyıms
  • blackrainbow • 5 Şubat 2006 23:25 • #493559
    hayransam hayranım.sana mı hayranım.punk rock'a hayranım.adio haklı.eleştiri yok.madem eleştircen niye cevap yazıosun
  • 2ve4 • 6 Şubat 2006 00:30 • #493570
    cem karaca
  • gokcen • 6 Şubat 2006 14:59 • #493604
    petruccili g3,bu tarzı en sağlam icra eden 3lü