-
inatla soad ın yaptığı şarkıları sevmediğimi dinlemediğimi dinlemiyceğimi söylerken kendimi sabah akşam lonely day dinlerken buldum!aşmışlar kendilerini süpper olmuş!
-
haklısın hocam yani oldukça süper bi şarkı. malakian(vokal) olayı götürüyor
-
çok merak ettim gerçekten kimse soad dinlemiyomu?ya da dinleyip te yorummu yapmak istemiyo?
-
türkler neden kendilerine düşman olan birilerini dinlerler ki anlamam hiç :))
-
"another lonely day" yani;"başka bir lonely day" da ben harper'dan :)
-
güzel şarkı.ama abartmaya gerek yok bence.
-
alakası yok bıldık soad sarkısı işte hiçbi değişiklık duyamadım
-
lonely day deyince aklıma led-zeppelin rock and roll geldi. hey gidi günler be. şimdi ortalık kimlere kaldı
-
roulette daha güsel
-
ya şimdi system cogu parcası guzel lonely day de bunlardan biri ama bu parcada baska bole sey nasıl nlatsam az bi guzel yapan fark var onuda siz bulun artıkın