Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

soad lonely day şarkısıyla kendini aştı!katılıyomusunuz?

  • morphinebaby • 15 Şubat 2006 15:02 • #494018
    inatla soad ın yaptığı şarkıları sevmediğimi dinlemediğimi dinlemiyceğimi söylerken kendimi sabah akşam lonely day dinlerken buldum!aşmışlar kendilerini süpper olmuş!
  • QaDeer • 16 Şubat 2006 13:41 • #494045
    haklısın hocam yani oldukça süper bi şarkı. malakian(vokal) olayı götürüyor
  • morphinebaby • 19 Şubat 2006 17:49 • #494191
    çok merak ettim gerçekten kimse soad dinlemiyomu?ya da dinleyip te yorummu yapmak istemiyo?
  • Narcoholic • 19 Şubat 2006 21:01 • #494205
    türkler neden kendilerine düşman olan birilerini dinlerler ki anlamam hiç :))
  • ibanetze • 19 Şubat 2006 21:10 • #494208
    "another lonely day" yani;"başka bir lonely day" da ben harper'dan :)
  • Be-Ce • 19 Şubat 2006 22:28 • #494216
    güzel şarkı.ama abartmaya gerek yok bence.
  • davidsylveria • 21 Şubat 2006 00:43 • #494289
    alakası yok bıldık soad sarkısı işte hiçbi değişiklık duyamadım
  • 2ve4 • 21 Şubat 2006 03:11 • #494302
    lonely day deyince aklıma led-zeppelin rock and roll geldi. hey gidi günler be. şimdi ortalık kimlere kaldı
  • hödöhödö • 21 Şubat 2006 23:34 • #494349
    roulette daha güsel
  • weirddd • 22 Şubat 2006 07:26 • #494364
    ya şimdi system cogu parcası guzel lonely day de bunlardan biri ama bu parcada baska bole sey nasıl nlatsam az bi guzel yapan fark var onuda siz bulun artıkın