Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bu Sene Rock'N Coke'a kim Gelecek?

  • nick_mick_yok • 23 Mart 2006 01:46 • #495642
    Arkadaşlar geçenlerde Rebel Moves grubu üniversitemize geldi konuşmanın bi yerinde rock'n coke.a RED HOT CHiLi PePPeRS in gelceğini bahsettiler hatta REd Hot bu nu sitelerinde belirtmişler ben onların yalancısıyım siz ne diyosunuz??
  • ordabiyerde • 23 Mart 2006 12:00 • #495647
    https://tickets.redhotchilipeppers.com/

    Ben siteye baktım yazmıyo oyle bişey..En azından 30 hazirana kadar gelmeyecekleri kesin.Ama geleceklerse de Rock'n Coke ile gelmesinler bence daha düzgün adamakıllı prodüksiyonla gelsinler..
  • da hui • 23 Mart 2006 17:15 • #495655
    Ama geleceklerse de Rock'n Coke ile gelmesinler bence daha düzgün adamakıllı prodüksiyonla gelsinler..
    Bence de.
  • placebom • 24 Mart 2006 16:04 • #495680
    ben birilerinden him gelcek diye duydum
    olursa süper olmaz mı yaaaaaaaaaa
    boşverin red hot ı
  • PoisoN_ GirL • 25 Mart 2006 20:47 • #495709
    Him gelioo bu sene süperrrr!!!!!!!
  • sui_cide • 25 Mart 2006 21:16 • #495710
    Saglam bir kaynaktan Strokes'un geleceğini duydum ben de.son albümleriyle müzigin dalagını yarmıslar bence.umarım olur ne diyeyim....
  • Patrin • 25 Mart 2006 21:27 • #495711
    ibrahim tatlises gelirmis... cezadan falan sonra vallaha beklerim

    wayy wayyy...
  • enough • 26 Mart 2006 13:20 • #495738
    =)))
  • nefretimsin • 26 Mart 2006 14:34 • #495739
    pouhauuahuhaahahaaaa:))))) yakışır fallaha beaa..:PpP
  • tombi • 26 Mart 2006 17:49 • #495741
    ben de duydum strokes geliyomuşş galiba..ee bekliyoruzz ne diyelim??hoş..gelse de k.çımın üstüne oturcam gibi bu senede şu öss yüzünden:(