Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

evanescence'nın son albümü nası olur sizce???

  • rockangel • 4 Nisan 2006 19:21 • #496083
    biliyosunuz gruptan ben moody ayrıldı.ben'in ayrılması artık o güzell şarkıların olmaması demek(bring me to life,going under...)sizce grubun yeni albümü nası olur.amy gusell sesiyle işi yürütür mü yoksa yeni albüm hüsrana mı uğrarr??????