İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
90 'lı yıllarda hangi grupta? hangi elemanın yerinde olmak isterdiniz??
semsemo
• 4 Nisan 2006 21:09 •
#496100
Lars Ulrich tabi ki. Popülerliği o yıllarda tavan yapan Metallica'nın en ön plandaki elemanı.
keeely23
• 4 Nisan 2006 22:31 •
#496104
soundgarden - chris cornell
rhoads
• 5 Nisan 2006 12:40 •
#496135
pentagram - demir demirkan
keeely23
• 5 Nisan 2006 18:41 •
#496158
guzel secim
Holy_Bastard
• 5 Nisan 2006 19:33 •
#496168
Orphaned Land - Yossi Saharon
AXL and SLASH
• 5 Nisan 2006 20:57 •
#496173
GUNS N' ROSES--------slash veya axl
ville_bongiovi
• 6 Nisan 2006 01:10 •
#496186
skidrow da sebastian bach tabii işini encok severek yapan ve eylenen rockstar
moop
• 6 Nisan 2006 18:10 •
#496230
helloween - grapow
zumzum
• 6 Nisan 2006 19:32 •
#496240
jeff ammentin yerinde olsam keske sevmediğimden değil