Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

90 'lı yıllarda hangi grupta? hangi elemanın yerinde olmak isterdiniz??

  • semsemo • 4 Nisan 2006 21:09 • #496100
    Lars Ulrich tabi ki. Popülerliği o yıllarda tavan yapan Metallica'nın en ön plandaki elemanı.
  • keeely23 • 4 Nisan 2006 22:31 • #496104
    soundgarden - chris cornell
  • rhoads • 5 Nisan 2006 12:40 • #496135
    pentagram - demir demirkan
  • keeely23 • 5 Nisan 2006 18:41 • #496158
    guzel secim
  • Holy_Bastard • 5 Nisan 2006 19:33 • #496168
    Orphaned Land - Yossi Saharon
  • AXL and SLASH • 5 Nisan 2006 20:57 • #496173
    GUNS N' ROSES--------slash veya axl
  • ville_bongiovi • 6 Nisan 2006 01:10 • #496186
    skidrow da sebastian bach tabii işini encok severek yapan ve eylenen rockstar
  • moop • 6 Nisan 2006 18:10 • #496230
    helloween - grapow
  • zumzum • 6 Nisan 2006 19:32 • #496240
    jeff ammentin yerinde olsam keske sevmediğimden değil