Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Neden müzisyenlerin çoğu gothe dir?Özellikle piyasa!

  • stickkerems • 13 Nisan 2006 17:22 • #496801
    Piyasadakilerle fazla muhatabım,genelleme yapabilecek kadar tecrübe edindim.

    Piyasa=popçuklar
    Gothe=Siz anladınız.

    Yaşasın Funk..Yaşasın Rock..Yaşasın PoP dışındaki böyle güzel müzik tarzları..
  • lotrkhan • 14 Nisan 2006 17:24 • #496901
    Piyasa gereksiz pop anlamsız rock eksiksizzz!!!!