Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

muğla'nın çirkin sesli harika çocuğu :P bi bakın allah aşkına :)

  • metronom_87 • 20 Nisan 2006 01:14 • #497224
    www.fatiheser.co.nr

    bu adrese bi girin yaa şarkıları nette dolaşmaya başladı. muğla'nın harika çocuğuymuş. zuhaha
  • metronom_87 • 21 Nisan 2006 00:29 • #497280
    klibi de var :))))

    video.google.com adresinde bi izleyin allah aşkına :)
  • grupmulanbu • 21 Nisan 2006 17:23 • #497294
    çok süper bişe bu abi :D çok sevdim..sesi az daha güzel olsa dahada süper olcak ama :P zaten dertliyim..can evimden vurdu beni bu şarkılar..
  • numbie_X • 21 Nisan 2006 22:42 • #497310
    bu adam umarım geyik yapıyodur:))
    bu ne be,tarzım olsa bile asssslaaa dinlemem böyle bi hayat törpüsünü:))
  • metronom_87 • 22 Nisan 2006 20:03 • #497354
    kesin geyik yapıyodur
  • eternal_silent • 22 Nisan 2006 23:21 • #497382
    Ben seni kaybetmekten değil
    Yalnız kalmaktan korkuyorum
    Ama korkunun evele faydası yok

    evel ne demek :D:D
    ecel olmasın o :P
  • metronom_87 • 22 Nisan 2006 23:40 • #497386
    zuhaaa :) c ile v yan yana ya ondan öyle yazmıştır :DDD
  • eternal_silent • 23 Nisan 2006 00:59 • #497400
    korkudan elleri titremiştir ben anlayış gösteriyorum kendisine :D
    klibin girişi yere vuran gölgesi ve sitede ok nereye arkadaşın sıfat oraya felsefesi çok vurucu olmuş...gayet şık gayet güzel :D