Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ya bu rock festivallerine bu sene kimler geliyo?

  • ScHiZo_1896 • 21 Nisan 2006 01:37 • #497281
    cidden neden hala belli olmadı gruplar? rock republic, rock istanbul, rock the nations festivallerinin adının geçtiği bi yer bile göremiyorum geç kalınmadı mı sizce de?
  • numbie_X • 21 Nisan 2006 22:47 • #497311
    hakkaten yaa,biz de planlarımızı ona göre ayarlardık,ben özellikle rock istanbul ve rock'n coke festivallerini merak ediyorum ama.bu sene iyi gruplar gelicek diye bi söylenti dolaşıyomuş.soad lp diyolar,ben pek sanmıyorum,türkiyede bu kadar harika bi organizasyon ayarlanabileceğini ama,büyük söz söylememek gerek:)
  • Alp_YiLgin • 22 Nisan 2006 00:12 • #497314
    Her allahın kulu Red Hot diyo keşke gelselerde festivaller tarihi iyi bi grup görsse :D.bi dedikodu dur gidiyo işte şu gelcek bu gelcek diye ,ya yine dandik dandik gruplar apışıp kalcaz
  • karasa • 22 Nisan 2006 19:33 • #497350
    rock'n coke RHCP, Linkin Park, bi de bi grup daha duymuştum ama ...
  • wallace • 23 Nisan 2006 14:44 • #497444
    ben en çok rock republic i merak ediyorum.geçen sene getirmedikleri heavy metal grubu kalmamıştı.bu sene kim kaldu,ı getirecek ??(aslında şöyle bir children of bodom,soulfly, ortaya karışık çekseler ne hoş olurdu böyle yanarlı dönerli:D)
  • tliveistdie • 23 Nisan 2006 15:59 • #497459
    red hot ve Lp'yi biliyorum. ya varya bi sitedede metallica diyo inanmıycaksınız (bende inanmadım)=D
  • ScHiZo_1896 • 23 Nisan 2006 17:43 • #497470
    burdan anladığım kadarıyla herkes benle aynı durumda, kimse bilmiyo kimin geleceğini..Her kafadan bi sallama çıkıyo her yerde ya yeter artık açıklasınlar şunu da herkes rahatlasın
  • CaFeiN • 23 Nisan 2006 19:32 • #497473
    Him geliyo rock n coke a galiba.Bir de rock ist. a placebo gelme sorunsalı var...Yani kesinleşen bişey yok.
  • ScHiZo_1896 • 23 Nisan 2006 23:09 • #497487
    ohannes rock istanbul'a placebo mu?? direk yuhalarlar ya naptın metalci kaynayan yerde..yapmazlar bence öyle şey.rock n coke'a gelir belki
  • CaFeiN • 24 Nisan 2006 01:13 • #497498
    Ya olur mu öyle şey gelir yani.Oraya starsailor da geldi kraftwerk de geldi.Rock republic de çağırmazlar ancak.:)Ama yani bunlar kesin bilgi değil yönlerdirmiş olmayayım kimseyi...