Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metallica'yı Türkiye'ye getirebilecek büyüklükte bir organizatör yok mu??

  • Attalos • 1 Mayıs 2006 04:34 • #497931
    Ne diyorsunuz arkadaşlar bu büyüklükte veya saygıdeğer vs. biri yok mu güzel memleketimizde adamlar Almanya'nın duymadığım şehirlerine gidiyorlar bi İstanbula uğramıyorlar bile neden??
  • fibonacci • 1 Mayıs 2006 04:57 • #497932
    Ahmet San vardı. Şimdi o da ortalarda yok.
  • Attalos • 2 Mayıs 2006 14:54 • #498016
    Evet 97 de o getirmişti sanırım.Ya o kadar festival vs. düzenleniyor Metallica yok.Adamlar Almanya'dan Japonyaya geçiyorlar.İstanbula uğramıyorlar bile(hani İstanbul en büyük şehir diye Mardin'e uğrasa bile sorun yok)bu bana koyuyor açıkçası.
  • wallace • 2 Mayıs 2006 15:17 • #498020
    hacı tek sana değil,hepimize fazlasıyla koyuyor bu duru..ama ne yaparsın? endüstri işte..örneğin metallica eski metallica olsa rock n coke ilk onları getirirdi türkiye ye.ama adamlar bir albüm yaptı,gözden düştü, sonra da kimse sallamaz oldu adamları...
  • Rock_forever • 2 Mayıs 2006 15:27 • #498021
    yok baba ondan değil yaa...adamlar geldi de noldu metal'in m sinden anlamayan ODUN lar konsere gitti...Grup Seek and destroy u söylüyor 50 bin tane sap ölee bakıyo...insan bari eli kolunu kaldırır bee...Serefsizim James in sesi titriyodu...ben de olsan gelmem niye gelimki...ama yakın zamanda gelebilirler...yani inşallah beyler...