Ne diyorsunuz arkadaşlar bu büyüklükte veya saygıdeğer vs. biri yok mu güzel memleketimizde adamlar Almanya'nın duymadığım şehirlerine gidiyorlar bi İstanbula uğramıyorlar bile neden??
Evet 97 de o getirmişti sanırım.Ya o kadar festival vs. düzenleniyor Metallica yok.Adamlar Almanya'dan Japonyaya geçiyorlar.İstanbula uğramıyorlar bile(hani İstanbul en büyük şehir diye Mardin'e uğrasa bile sorun yok)bu bana koyuyor açıkçası.
hacı tek sana değil,hepimize fazlasıyla koyuyor bu duru..ama ne yaparsın? endüstri işte..örneğin metallica eski metallica olsa rock n coke ilk onları getirirdi türkiye ye.ama adamlar bir albüm yaptı,gözden düştü, sonra da kimse sallamaz oldu adamları...
yok baba ondan değil yaa...adamlar geldi de noldu metal'in m sinden anlamayan ODUN lar konsere gitti...Grup Seek and destroy u söylüyor 50 bin tane sap ölee bakıyo...insan bari eli kolunu kaldırır bee...Serefsizim James in sesi titriyodu...ben de olsan gelmem niye gelimki...ama yakın zamanda gelebilirler...yani inşallah beyler...