Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizce dumanın geçmiş olsun şarkısı neyi ifade ediyor??

  • da hui • 4 Mayıs 2006 23:27 • #498122
    Dumanist... Hmmm....
  • dexter_holland • 4 Mayıs 2006 23:38 • #498124
    dexter hollandistler dumanistleri solda sıfır bırakır!

    Ama güzel başlık. Şarkıların anlamlarını tartışmak hep hoşuma gitmiştir. Yazık ki bahsi geçen şarkıyı hiç dinlemedim. =(
  • cigaracı • 12 Mayıs 2006 14:28 • #498575
    bence eski sevgiliye yazılmış bi şarkı.eski sevgili esas oğlanı hayattan bezdirmiştir.en sonunda kahramanımızda dayanamayıp isyan bayraklarını çekmiştir.bence böyle..
  • Kanlı_Kontes • 12 Mayıs 2006 19:43 • #498599
    hatun herifi bıktırmış işte adam hepten sapıtmış zaten bi yoruldum peşinden koşa koşa diyo hem de kaçamadım o da benim hatam diyo acıdım ben valla
  • kare-te • 12 Mayıs 2006 19:50 • #498600
    karateist karetist heeeeeeeeeeeeeeeyttt olmuyo lan uymuyo
  • rickenbacker • 14 Mayıs 2006 14:01 • #498709
    Geçmiş olsun:Halk arasında hasta olan birisine söylenen şifa mesajı.

    :P:P:P:P:P:P:P
  • karabasann88 • 14 Mayıs 2006 19:57 • #498729
    aranızdan çıkmadı bir adam
    yolunuza ermedi hiç kafam
    kaçamadım o da benim hatam
    geçmiş olsun şimdi herşey yalan
    şarkının ne ifade ettiği ortada değil mi ????
  • karabasann88 • 15 Mayıs 2006 10:50 • #498744
    =)
  • hatunkişi • 15 Mayıs 2006 12:05 • #498749
    valla bana çok şey ifade ediyo helal olsun be of ulen