T-rock-tor,şah-mat,alerji,voltage, oldscholl,kelebek gruplarının çıkacağı 14 mayıs pazar on the run(taksim)daki rocksiyon party 17 de başlıyor.giriş:8 ytl +1 bira
biliyorum ama gidemiycem tekirdağdayım :( voltage ın kurucusu olan lise arkım tuğrul çağırdı beni ama maalesef imkanlar el vermiyor yahu :'( deftones falan covercaklarmış :) imkanı olanlar gitsin bence ben kaçırdığıma üzülüyorum :'(..