Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

14 mayısta on the run'daki rocksiyon partye kimler geliyor???

  • gitaristBuRocK • 10 Mayıs 2006 19:40 • #498453
    T-rock-tor,şah-mat,alerji,voltage, oldscholl,kelebek gruplarının çıkacağı 14 mayıs pazar on the run(taksim)daki rocksiyon party 17 de başlıyor.giriş:8 ytl +1 bira
  • anaemics • 11 Mayıs 2006 14:26 • #498497
    biliyorum ama gidemiycem tekirdağdayım :( voltage ın kurucusu olan lise arkım tuğrul çağırdı beni ama maalesef imkanlar el vermiyor yahu :'( deftones falan covercaklarmış :) imkanı olanlar gitsin bence ben kaçırdığıma üzülüyorum :'(..