arkadaşlar,bu sene yapılan festivallerde aylin aslım sedat ve adını şimdiye kadar hiç duymadığım 2 3 grup yer alıcakmış.ilk duyduğunuzda ne düşündünüz?
he bu öğrenciler olmasa da olmicaktı öyle mi?
ama ben hiç tanık olmadım öğrencilerin şenlik meselesinde bi işe kalkıştıklarına..
inanamadım ben,koskoca ünide adamakıllı(bilindik tanıdık yani) 4 5grup-şarkıcı olmaz mı 2hafta süren bi festivalde?