Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ege üniversitesinin 27.bahar festivali zımbırtısı

  • numbie_X • 15 Mayıs 2006 22:49 • #498785
    arkadaşlar,bu sene yapılan festivallerde aylin aslım sedat ve adını şimdiye kadar hiç duymadığım 2 3 grup yer alıcakmış.ilk duyduğunuzda ne düşündünüz?
  • radyokafa • 21 Mayıs 2006 01:46 • #499187
    ...
  • kare-te • 21 Mayıs 2006 05:18 • #499189
    ne düşündüğümü düşündüğümü düşündüm
  • Llama • 21 Mayıs 2006 12:47 • #499208
    daha ne yapsınlar getirdikleri getirdiler işte bunada şükür adamlar bunları bile getirmicekti öğrenciler yürüyünce getirdiler işte...
  • numbie_X • 23 Mayıs 2006 23:31 • #499464
    he bu öğrenciler olmasa da olmicaktı öyle mi?
    ama ben hiç tanık olmadım öğrencilerin şenlik meselesinde bi işe kalkıştıklarına..
    inanamadım ben,koskoca ünide adamakıllı(bilindik tanıdık yani) 4 5grup-şarkıcı olmaz mı 2hafta süren bi festivalde?