ben böyle iki üç günde gelirim ilgimi çeken konuları hepsini cevaplarım sonra da onlar en üste çıkar yani böyle günlük gazete gibi birşey benim için bu garaj var mı aranızda benim gibiler garajın samimiyetine aşkılar
ben garajın mazisi öyle yıllar öncesine dayanan üyelerinden değilim.. 1,5 yıl olmuştur maksimum.. geçen sene bir konu açıldığında bikaç dakika içinde cevaplar gelmeye başlar, güzel tartışmalar konuşmalar hatta geyikler olurdu.. bugün açılan bi topicin cevaplanması günler alabiliyor.. bu yüzden eskisi kadar sık girmiyorum garaja.. aynı senin gibi bikaç günde bir yazdığım konulara cevap gelmiş mi gelmemiş mi kontrol etmek için..