Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bu gazeteyi böyle mi okuyorsunuz

  • syarar • 17 Mayıs 2006 11:08 • #498899
    ben böyle iki üç günde gelirim ilgimi çeken konuları hepsini cevaplarım sonra da onlar en üste çıkar yani böyle günlük gazete gibi birşey benim için bu garaj var mı aranızda benim gibiler garajın samimiyetine aşkılar
  • darknessss • 17 Mayıs 2006 15:04 • #498924
    her zaman herkesin samimi olduğuna inanmıyorum ama bende o şekilde girip ilgimi çeken konulara yazıyorum..
  • hiyerrapol • 17 Mayıs 2006 18:12 • #498945
    bu başlığın amacı ne? yaptığın yorumları ne şekilde buraya aktardığın değil o yorumları hangi gözle ve hangi yolla aktardığın önemli bence...
  • bigbooots • 18 Mayıs 2006 11:50 • #498992
    ben garajın mazisi öyle yıllar öncesine dayanan üyelerinden değilim.. 1,5 yıl olmuştur maksimum.. geçen sene bir konu açıldığında bikaç dakika içinde cevaplar gelmeye başlar, güzel tartışmalar konuşmalar hatta geyikler olurdu.. bugün açılan bi topicin cevaplanması günler alabiliyor.. bu yüzden eskisi kadar sık girmiyorum garaja.. aynı senin gibi bikaç günde bir yazdığım konulara cevap gelmiş mi gelmemiş mi kontrol etmek için..
  • syarar • 18 Mayıs 2006 12:46 • #498996
    sonuçta amaç paylaşmak