-
ankara atatürk an. lisesi..biletler satısa sunulmustur..herkesi bekliyorum tanısırız,kaynasırız:P
-
lise şenliklerinden hayır mı gelir...
kola kutusunun içine bira koyanlar (her ne kadar alkol yasak olsa da), içmeyi bi şey zanneden özenti veletler...
hem sizin döner gününüz mü ne yok muydu? bu allahın keşlerinin gelmesine nasıl izin verdiler? ilginç..
-
gelmezsen gelme çok da umrum..
-
-
Okulunuza steve vai gelirse çağır kaf dağından iner gelirim.ama dandirik bir türk grubuna para versen gitmem...
-
yanlış yerde doğmussun..
-
dumanın on konserine de gitsem aynı bir konserine de ama performansları iyi
-
bizim okulun bahar şenliğine de geliyor o yüce insanlar. hatta yanlarında Yalın'ı da getiriyrolar ve sadece 10milyon gibi bi fiyata. parkormanda yirmi altısında.isteyen gitsin okulumun kırolarına da selam sülesin.
-
Bizim anadolu ünv.ne beleş geldi ne diye para veriyim şimdi :)
-
tamam ya kimse gelmesin..ben giderim tek başıma..