Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bizim Okula DUMAN geliyo..Bekliyorum hepinizi...

  • _betrola_ • 17 Mayıs 2006 17:42 • #498939
    ankara atatürk an. lisesi..biletler satısa sunulmustur..herkesi bekliyorum tanısırız,kaynasırız:P
  • hiyerrapol • 17 Mayıs 2006 18:06 • #498942
    lise şenliklerinden hayır mı gelir...

    kola kutusunun içine bira koyanlar (her ne kadar alkol yasak olsa da), içmeyi bi şey zanneden özenti veletler...

    hem sizin döner gününüz mü ne yok muydu? bu allahın keşlerinin gelmesine nasıl izin verdiler? ilginç..
  • _betrola_ • 17 Mayıs 2006 19:25 • #498946
    gelmezsen gelme çok da umrum..
  • hiyerrapol • 17 Mayıs 2006 19:31 • #498947
    ..Bekliyorum hepinizi...
  • JimiExperience • 18 Mayıs 2006 01:40 • #498983
    Okulunuza steve vai gelirse çağır kaf dağından iner gelirim.ama dandirik bir türk grubuna para versen gitmem...
  • _betrola_ • 18 Mayıs 2006 12:44 • #498995
    yanlış yerde doğmussun..
  • syarar • 18 Mayıs 2006 13:10 • #499002
    dumanın on konserine de gitsem aynı bir konserine de ama performansları iyi
  • chune • 18 Mayıs 2006 15:33 • #499014
    bizim okulun bahar şenliğine de geliyor o yüce insanlar. hatta yanlarında Yalın'ı da getiriyrolar ve sadece 10milyon gibi bi fiyata. parkormanda yirmi altısında.isteyen gitsin okulumun kırolarına da selam sülesin.
  • JackSparrow • 19 Mayıs 2006 01:18 • #499073
    Bizim anadolu ünv.ne beleş geldi ne diye para veriyim şimdi :)
  • _betrola_ • 19 Mayıs 2006 11:45 • #499103
    tamam ya kimse gelmesin..ben giderim tek başıma..