Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

demo yayını için akrabamı olmak gerek?!

  • kurtbey • 25 Mayıs 2006 14:28 • #499649
    arkadaşlar anlamıyorum 3-4 parçamın linkini demo yayını için haftalar önce sundum bu arada yeni demolar kısmında birsürü demo girdi çıktı sayın bekçiye defalarca sordum ve cevap alamadım sanırım ya bu sitede akrabamın olması gerek ya da amatörler içinde ün yapmış bir şahıs olmak gerek.Bilen varsa cevap lütfen!!
  • Single_FACTOR • 25 Mayıs 2006 14:34 • #499650
    sabret.eğer linklerinde bir hata yoksa mutlaka yayınlar bekçi
  • kurtbey • 25 Mayıs 2006 14:45 • #499652
    ok dostum