Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

türkiyede sizce metal müzik mi gider alternatif rock mı?

  • ddenizz • 3 Haziran 2006 18:00 • #500445
    katılıyorum sana,daha rock bile oturmamısken lafı bile olmaz metal muzigin...
  • cabbarbar • 4 Haziran 2006 22:18 • #500530
    türkiyede metal müziğin yayılması istiyorum ama nedense bizim canımız türk insanımız metalcileri satanist olarak görüyorlar bilmem bana katılyormusunuz...
  • Mad_Slayer • 5 Haziran 2006 01:28 • #500545
    ya işiniz gücünüz yokmu bre insanlar, metal türkiyede pentagramla başladı hala da devam ediyo eğer piyasayı takip etmiyosanız ne kadar güzel gruplarımızın olduğunu göremezsiniz, ayrıca türkiyede adam akıllı rock yapan 1 tane grup yok bnu burdan söylüyorum, alternatif rock=pop tur benim için bir özelliği olmayan iki akora 5 şarkı yapılan abidik gubidik bişeydir. türkiyede rock ın nooldğunu bilmek istiyosanız Cem Karaca, Barış Manço zamanından başlamanız lazım. ha ayrıca metalin yayılmasını ya da iyi rock gruplarının türemesini istiyorsanız sizin önünüze sunulan müziği kabul etmek yerine onu sorgulamanız lazım -yurt dışında halk arasında bu çark böyle işler-, para için bu işi yapanları ayırd edip bilinçli dinleyici olmanız lazım.. neyse fazla konuştum kalın sağlıcakla..
  • Ghost_of_you • 5 Haziran 2006 23:42 • #500618
    türküye metali kaldıramas:p alternatif daa çok gidiyo türkiede=)
  • bathnau • 9 Haziran 2006 17:00 • #500858
    sana tek kelime işimiz gücümüz yok diyelim peki bunu söyleyn sen. burda ne işin var şaçma buluyosan girme aaaa ama yani ne acayipsiniz yaa işimizi gücümüzü sorguluyosan yazma kardeşim..!!!
  • da hui • 9 Haziran 2006 17:12 • #500863
    Valla alternatif rock dediğiniz böyle çilekeş, manga, mor ve ötesi cart-curt gruplarsa gitmesin onlar zaten. Red Hot Chili Peppers'ın yaptığı müziğe de alternatif rockdiyenler oluyor ama adamlar gayet enstrümanlarına hakim, coşuk insanlar. Sever, takdir ederim. Böyle gruplar Türkiye'den çıksa.... Ohoo, ne diyorum ben ya, fantezi yaptım yine.