Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Manga, Kandırma Kendini, nakarat, alıntı?

  • charey • 31 Mayıs 2006 15:21 • #500188
    Arkadaşlar kafamı kurcalayan bir şey var. Feridun Düzağaç'ın 2001 senesinde piyasaya çıkan "Tüm Hakları Yalnızlığıma Aittir" albümünde yer alan "İçimden Şehirler Geçiyor" şarkısının köprü kısmında şöyle bir şey var:
    "Ararsam bulurum sandım, bulunca durulurum... Durulmuyor denizim"
    Açıkçası bu şarkının bestecisi ben olsaydım Manga'nın bu kaynak gösterilmemiş alıntısını çok yadırgardım, ki şu an bile yadırgıyorum...
  • da hui • 31 Mayıs 2006 20:19 • #500200
    Hiç kafaya takmaya gerek yok. Manga alıntı-çalıntı ne yaparsa yapsın bu gidişle bu gruptan bir b*k olmaz zaten.
  • nefretimsin • 31 Mayıs 2006 23:55 • #500212
    hehehe:)) koçum benim:PpP
  • mangacihatice • 6 Haziran 2006 13:16 • #500642
    yooooo bence gayet iyi bi grup !!!!!!terbiyeli konus ya !!!!!Mangaya laf Y.O.K
  • da hui • 6 Haziran 2006 13:50 • #500643
    Ben terbiyesizim, manga da dandik bir grup.
  • System666 • 6 Haziran 2006 13:51 • #500644
    oouuuvv maNga hayranları geldi... Kaçıcak yer arayın azımıza s*çacaklar!!!!!




    DaRKNeSS
  • mustafa1135 • 6 Haziran 2006 20:24 • #500679
    neyazık ki manga bir prodüksiyon harikasıdır. malesef o da dinle-at tipi gruplardan.. dolayısıyla bu satış başarısının sahibi manga değil prodüktörüdür. prodüktörün amacı ise kar maksimizasyonudur. yani bu yolda ne yapsa makuldür...


    http://rapidshare.de/files/21615655/insan_olmak_zor_zanaat.mp3.html
  • da hui • 6 Haziran 2006 20:46 • #500683
    malesef o da dinle-at tipi gruplardan..
    Hatta dinlemeden at :)
  • bimar rocker • 8 Haziran 2006 17:58 • #500793
    mangaaa böykkkkkkkkkkkkk...:)