Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

AAAL Geleneksel Bahar Şenliği (Erkin Koray ve Çilekeş konserleri)

  • hiyerrapol • 1 Haziran 2006 17:10 • #500256
    13 Haziran 2006 Salı günü düzenlenecek olan Ankara Atatürk Anadolu Lisesi Geleneksel Bahar Şenliği’ne herkes davetlidir.

    Gün boyu sürecek olan aktivitelerin yanında okul gruplarımız, mezun gruplarımız ve amatör gruplarımız performanslarını gösterecektir.

    Şenlik dahilinde;

    Saat: 14.30 Çilekeş
    Saat: 20.30 Erkin Koray

    Konser vereceklerdir.

    Giriş:13 ytl

    Biletleri AAAL de kurulmuş olan standdan temin edebilirsiniz.
  • _betrola_ • 1 Haziran 2006 17:41 • #500257
    abi gelirdim ama çilekeş diyorsun ve 14:30 diyorsun..o sıcakta offf..hiç çekilmez bence..
  • sos • 1 Haziran 2006 19:06 • #500266
    kesin gidicem sabah 7 de gelip kamp kurcam sahnenin önünde
  • hiyerrapol • 1 Haziran 2006 19:22 • #500271
    gölge alan oluşturmak için gerekli uygulamalar yapılıyor zaten.. kısmen hazır sayılır...

    her şey yolunda giderse tam anlamıyla bir şenlik olucak...:)
  • _betrola_ • 1 Haziran 2006 21:57 • #500285
    ne kadar gölge olsa da off çok sıcak zaten..bizim okula da duman geliyo siz de gelin..
  • hiyerrapol • 3 Haziran 2006 11:44 • #500401
    hürriyet gazetesinin ankara ekinde yazıyordu bugün atatürk lisesine dumanın geleceği... artık lise şenlikleri de üniversite şenliklerine yaklaşmaya başladı... umarım hepsi beklentileri gerçekleştirir...
  • _betrola_ • 3 Haziran 2006 16:55 • #500444
    bugün değil 11hazıranda.
  • hiyerrapol • 3 Haziran 2006 20:45 • #500455
    bugünkü gazetede yazıyordu anlamında söylemiştim.. virgül koymayı unutmuşum afedersin